Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johncoumans - 20-04-2015 18:38:14
Huishouden & Energie

Service Leenbakker

Ik heb bij de firma leenbakker een matras topper gekocht. _(180*200). na het uitpakken bleek dat het de verkeerde breedte was. moest nl 160 cm breed zijn. zo snel mogelijk terug gegaan naar de filiaal waar ik het gekocht had. om het om te ruilen voor de juiste breedte.
de manager ruilde het niet om. omdat het niet in de originele verpakking zat. de originele verpakking had ik wel bij. later contact opgenomen met de klantenservice de zeiden het zelfde.
maar hou kun je iets dat machinaal verpakt is terug krijgen in de originele verpakking?
welke stappen kan ik ondernemen om het alsnog geruild te krijgen.
waar is de service van leenbakker ?