Slechte ervaringen V&D
Onze bank, gekocht bij Vroom en Dreesman, werd op 4 juni bezorgd met een kapotte poot. Ondanks dat we direct met V&D gebeld hebben en op 5 juni foto's hebben gestuurd van de schade kregen we pas op 24 juni bericht dat er binnen 5 werkdagen contact met ons zou worden opgenomen voor een reparatie afspraak. Dit na herhaaldelijke telefoontjes naar de V&D en vele beloften over een snelle afhandeling. Na een week hadden we nog niets gehoord dus maar weer gebeld. De mensen aan de telefoon snappen ook niet waarom we niet worden geholpen en kunnen niets voor ons doen. Op 4 juli krijgen we een mail dat de poot van de bank besteld moet worden en dat deze pas in week 30 geleverd kan worden! Dit betekent dat we nog een maand moeten wachten tot hopelijk onze bank gerepareerd wordt!!! Ondertussen zitten we met een bank in onze woonkamer die op zn kant staat vanwege de gebroken poot met onze salontafel er tegenaan zodat hij niet op onze spelende kinderen kan vallen. Onze woonkamer staat bomvol omdat we onze oude bank door alle problemen niet weg konden doen. V&D heeft belooft het probleem zo snel mogelijk op te lossen, maar tot nu toe worden er continu beloften gedaan die niet na worden gekomen en worden we slecht geinformeerd. Ik heb bel me suf met de V&D (80ct per gesprek!) en onze status is zelf op "geescaleerd" gezet maar blijkbaar is dat niet voldoende om ons op deugdelijke wijze te helpen. Wij vinden het schandalig hoe V&D met zn klanten omgaat. Eerst krijg je een kapotte bank geleverd en vervolgens kun je bedelen of hij alsjeblieft een keer gemaakt kan worden. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Wat hebben jullie gedaan en hoe is het uiteindelijk afgelopen? Wij hebben ondertussen aangegeven dat we niet akkoord gaan met nog 4 weken wachten en dat we of een snelle oplossing willen, andere compensatie of ons geld teug en dan mogen ze de bank met kapotte poot zelf houden. De V&D heeft overigens toegegeven dat er sprake is van een productiefout en dat bij al deze banken de poten zijn afgevallen. Laten we hopen dat deze mensen beter worden behandeld dan wij.
U heeft recht op herstel of vervanging van het ondeugdelijke product. Dit moet wel binnen een redelijke termijn en zonder ernstige hinder voor u.
U kunt daarom om opslag voor de bank die nu op zijn kant staat vragen. U kunt ook zelf opslag gaan zoeken, als V&D daar zelf niet voor wil zorgen. De kosten zijn dan voor V&D. Maak daar wel schriftelijke afspraken over.
Wil men daar niet mee akkoord gaan, dan kunt u de overeenkomst ontbinden.
Leg er een paar boeken onder.
Koop de volgende keer bij een meubelzaak, met een eigen servicedienst.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer