so
door sophiewillemse Jul 4, 2014 om 14:54
Huishouden & energie

Slechte ervaringen V&D

Onze bank, gekocht bij Vroom en Dreesman, werd op 4 juni bezorgd met een kapotte poot. Ondanks dat we direct met V&D gebeld hebben en op 5 juni foto's hebben gestuurd van de schade kregen we pas op 24 juni bericht dat er binnen 5 werkdagen contact met ons zou worden opgenomen voor een reparatie afspraak. Dit na herhaaldelijke telefoontjes naar de V&D en vele beloften over een snelle afhandeling. Na een week hadden we nog niets gehoord dus maar weer gebeld. De mensen aan de telefoon snappen ook niet waarom we niet worden geholpen en kunnen niets voor ons doen. Op 4 juli krijgen we een mail dat de poot van de bank besteld moet worden en dat deze pas in week 30 geleverd kan worden! Dit betekent dat we nog een maand moeten wachten tot hopelijk onze bank gerepareerd wordt!!! Ondertussen zitten we met een bank in onze woonkamer die op zn kant staat vanwege de gebroken poot met onze salontafel er tegenaan zodat hij niet op onze spelende kinderen kan vallen. Onze woonkamer staat bomvol omdat we onze oude bank door alle problemen niet weg konden doen. V&D heeft belooft het probleem zo snel mogelijk op te lossen, maar tot nu toe worden er continu beloften gedaan die niet na worden gekomen en worden we slecht geinformeerd. Ik heb bel me suf met de V&D (80ct per gesprek!) en onze status is zelf op "geescaleerd" gezet maar blijkbaar is dat niet voldoende om ons op deugdelijke wijze te helpen. Wij vinden het schandalig hoe V&D met zn klanten omgaat. Eerst krijg je een kapotte bank geleverd en vervolgens kun je bedelen of hij alsjeblieft een keer gemaakt kan worden. Hebben meer mensen dit meegemaakt? Wat hebben jullie gedaan en hoe is het uiteindelijk afgelopen? Wij hebben ondertussen aangegeven dat we niet akkoord gaan met nog 4 weken wachten en dat we of een snelle oplossing willen, andere compensatie of ons geld teug en dan mogen ze de bank met kapotte poot zelf houden. De V&D heeft overigens toegegeven dat er sprake is van een productiefout en dat bij al deze banken de poten zijn afgevallen. Laten we hopen dat deze mensen beter worden behandeld dan wij.

453 2 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 4, 2014 om 15:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U heeft recht op herstel of vervanging van het ondeugdelijke product. Dit moet wel binnen een redelijke termijn en zonder ernstige hinder voor u.
U kunt daarom om opslag voor de bank die nu op zijn kant staat vragen. U kunt ook zelf opslag gaan zoeken, als V&D daar zelf niet voor wil zorgen. De kosten zijn dan voor V&D. Maak daar wel schriftelijke afspraken over.

Wil men daar niet mee akkoord gaan, dan kunt u de overeenkomst ontbinden.

user123
door user123 - Jul 6, 2014 om 07:55
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Leg er een paar boeken onder.

Koop de volgende keer bij een meubelzaak, met een eigen servicedienst.