Bitterbleu
door Bitterbleu Aug 28, 2014 om 14:36
Geldzaken & recht

Swiss Dermocare

Via Facebook heb ik een proeftubetje besteld a 4,99 euro. Vandaag kreeg ik een pakket binnen met twee grote tubes van 30 ML. Niet besteld en ook niet om gevraagd. Blijkt dat je met het bestellen van een "gratis" proefpakket vastzit aan een abonnement. De tubes kosten in totaal 80 euro!!

Oh ja, en het proeftubetje ontbrak. Dat je vastzit staat in de kleine lettertjes onderin de mail van de orderbevestiging en in een foldertje wat je erbij krijgt. Diezelfde kleine lettertjes staan ook op site van Swiss Dermocare. Wat een misleiding en oplichting. Schandalig. Ik heb die troep vandaag direct retour gestuurd. Heb ik dit goed aangepakt en sta ik mijn recht?

925 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 28, 2014 om 15:57
16829 Antwoorden / 108 Vragen

klachten . Google eens op uw onderwerp, zowel hier als bij Tros Radar zijn er velen. Of u in uw recht staat? Ik weet niet precies wat u hebt aangevinkt; het grootste probleem is: hoe komt u weer van ze af.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 28, 2014 om 16:36
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als je het proefpakket nooit ontving is er dus niet geleverd dus kon je ook niet opzeggen.

Dus retour en niets betalen maar meld wel dat je de voor E4,99 bestelde nooit hebt ontvangen.

Er is nooit een bestelde proef zending met info geleverd dus de vervolg zending is dan ook niet geldig.
Ook zij moeten zich aan voorwaarden houden.

Bitterbleu
door Bitterbleu - Aug 28, 2014 om 17:08
55 Antwoorden / 58 Vragen

Jeetje, ik ben gaan rondneuzen op internet en wat een klachten zijn er over dit bedrijf en hun handelswijze. Ik ben een vervelende ervaring rijker.

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 17:12
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Je zal nog zeker een bak post van ze krijgen. Blokkeer zekerheidshalve hun rekeningnummer bij je bank.

Bitterbleu
door Bitterbleu - Aug 28, 2014 om 17:12
55 Antwoorden / 58 Vragen

@Edrick3, ik heb zeker wel goed gelezen. In de eerste aanbieding stond absoluut niets vermeld over vervolgzendingen of iets dergelijks, pas in de orderbevestiging die ik een aantal dagen later kreeg. Ik had dit anders nooit besteld. En ja, die laatste heb ik net pas goed gelezen. M.i. Blijft dit toch misleiding, dergelijke achteriafinformatie.

Bitterbleu
door Bitterbleu - Aug 28, 2014 om 17:15
55 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 28 aug 2014, 17:12]Je zal nog zeker een bak post van ze krijgen. Blokkeer zekerheidshalve hun rekeningnummer bij je bank.

Ja, na alles gelezen te hebben ben ik daar ook bang voor. Ik heb inderdaad het rekeningnummer laten blokkeren en heb direct een mail gestuurd. Ik heb gelijk een bevestiging gekregen dat "mijn". Abonnement is stopgezet . Wat een bagger en wat een moeite moet je allemaal doen.

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2014 om 17:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mansterkas,

..... Wat een misleiding en oplichting. Schandalig......
Hoezo? Je hebt dus niet goed gelezen!!

Om er eventueel af te komen: lees hier.

Suc6

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 17:20
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Bewaar die email met opzegbevestiging heel erg goed. Maar effe zonder dollen, al die aanbiedingen met een "gratis" proefpakket voor een paar euro verzendkosten zijn 99,99999999% als het geen 100% is allemaal eerste leveringen voor ongewenste abo's. Dus iedereen die dit leest: Trap en niet in.