ph
door phoenix83 Apr 13, 2010 om 18:46
Computers & telefonie

T-mobile + Iphone

goedenavond.

Ik heb een tijd terug van een collega een iphone overgekocht.
Dit toestel is ondertussen meer dan een jaar oud.
Dus wilde ik hem laten unlocken door t-mobile, gezien het feit dat ik geen t-mobile abonnement heb.
Direct contact opgenomen met de klantenservice, en mijn vraag voorgelegd.
Volgens de medewerker zou dit geen probleem zijn, en zouden er geen kosten aan verbonden zijn.
ik zou worden doorverbonden met de unlock afdeling. Echter, deze hadden het op dat moment zeer druk en er zou een terugbel afspraak zouden gemaakt.
Vandaag dus zelf maar erachteraan gebeld, want ik had nog niets gehoord.
Kreeg ik wederom een medewerker aan de lijn, werdt uiteindelijk doorverbonden en kreeg het volgende te horen : ik zou geen contractant zijn van t-mobile, dus het is niet mogelijk de simlock kostenloos te laten verwijderen en het zou me dan 120 euro kosten ik heb daarna contact opgenomen met de consuwijzer (via opta) en daar de vraag voorgelegd. Volgens deze instantie zou de simlock ongeacht of je nu contractant bent of niet, moeten worden verwijderd.Dus weer terug gebeld naar t-mobile, daar het verhaal voorgelegd wat ik te horen kreeg bij Consuwijzer, maar kreeg weer een nee te horen. Nu vind ik het volgende een beetje vreemd :
Klant sluit contract af met t-mobile.
Klant betaald netjes zijn rekeningen, en daarmee betaald deze ook het aangeschafte toestel
af. vervolgens kiest de klant ervoor om het toestel te verkopen, maar houd er geen rekening mee dat er nog een simlock op zit.
Vervolgens koopt dus iemand anders dat toestel, en komt erachter dat de simlock er nog op zit na enige tijd. Deze persoon wil de simlock laten verwijderen, en dan kost het 120 euro..... dus t-mobile zou op deze manier dubbel geld vangen voor een iphone....

472 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Redacteur
door Redacteur - Apr 16, 2010 om 17:04
1054 Antwoorden / 62 Vragen
0

Geachte phoenix83,

Wij hebben uw vraag herplaatst naar onze rubriek Vraag&Beantwoord. Daar krijgt u hoogstwaarschijnlijk eerder antwoord op uw vraag. De rubriek Discussie is meer bedoeld voor discussie.

Met vriendelijke groet,

Kassa-online

freya
door freya - Apr 16, 2010 om 17:54
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


@redacteur:

Ik weet niet wat jullie gedaan hebben om deze 'vraag' te verplaatsen van 'discussies' naar 'vraag & beantwoord', maar voorlopig staat deze 'vraag' nog steeds onder 'discussies'........

Freya

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer