vo
door vonnie46 Nov 26, 2014 om 10:56
Computers & telefonie

Tele2 Abonnement Galaxy Samsuns S3

Verleden jaar werd het tijd dat mijn contract verlengd zou worden en heb ik via Tele2 een Galaxy Samsung S3 ontvangen. De éérste paar maanden was er niks aan de hand alhoewel het mij op viel dat 'ie best wel vaak aan de oplader moest. Hier al eens over gebeld en kreeg te horen dat dat normaal was bij dit soort telefoons. Eh ja maar dat die er 's nachts aan ligt oké dat snap ik maar maar gedurende ook nog eens overdags? Mijn man had in de tussentijd hetzelfde toestel in die had niks geen problemen dus dacht ik misschien is het de batterij. Die verwisselt met de batterij van mijn man maar nee hoor hetzelfde gezeur. Maar weer gebeld met Tele2 (fijn zo'n 0900 nummer) en weer het zelfde verhaal verteld. De 1st medewerkster geeft aan dat ik t toestel kan opsturen zit nog in de garantie dus alleen t opsturen zou voor mijn kosten zijn. Krijg ik vervolgens de reparatie afdeling en die zegt nee hoor u zit buiten de garantie dus alle onkosten zijn voor u. Ik zeg nog hoezo buiten garantie ik heb toch 2 jarig contract?? Nee dat maakte niks uit. Ik vraag nog wat gaat dat dan ongeveer kosten maar nee daar weten ze natuurlijk weer geen antwoord op dus ik zeg dan denk ik er nog ff over na. Nadat ik wat gezeur met de rekening had weer eens aan de bel getrokken omdat ik nog wat vragen had en die mevr die ik aan de lijn had vond t zo lullig dat ze me een ander toestel zou toe sturen (chipje zat in de tussentijd in mn oude nokia toestel waar ik alleen mee kon bellen). Dan kon ik weer gebruik maken van mn abonnement zei ze nog. Fijn een Samsung texto prepaid kreeg ik en nee daar kan ik niet mee op internet dus schiet er weer niks mee op. Van de week maar weer eens gebeld om te vragen of ik t abonnement niet kon afkopen omdat ik nu een abonnement van 35 euro betaal terwijl ik niet van de diensten gebruik kan maken kan dus alleen bellen maar niet internetten terwijl dat wel in het abonnement zit. Maar nee afkopen daar doen ze niet aan. Ze vraagt wat het probleem is wat schijnbaar noteren ze dat niet dus weer alles uitgelegd; Geef ook duidelijk aan dat het niet de batterij is maar dat het aan de connector ligt want hij laat gewoon niet op. Heb nieuwe opladers gekocht maar heeft allemaal geen zin en wordt uiteindelijk weer met reparatie afdeling door verbonden. En wat zeggen ze nu als het idd de connector is dus geen waterschade of val schade zijn de kosten voor
Tele2. Ik zeg nog beetje jammer dat jullie dat nu pas zeggen want uit pure ellende heb ik in de tussentijd een ander abonnement met nummer aan geschaft. Maar kon m opsturen en dan zouden ze t gaan bekijken. Dus ik denk nog laatste strohalm laat ik t maar proberen. Krijg ik gister de mail binnen waar in staat wat voor stappen ik moet ondernemen en wat staat er stuur een kopie mee van het aankoop bewijs waar het EMEI nummer op staat. ?????heb toen alleen een mail ontvangen dat ik mn abonnement heb verlengd. Dus je raad het al weer gebeld.....en wat zegt ze dan DAN MOET U TELE2 ZELF BELLEN. Eerlijk waar ik wordt er zo scheitziek van wat denk je iedere keer 0900 ik mag alleen daarvoor zo langzamerhand wel een schade vergoeding gaan vragen. Ik heb er zo geen zin meer in om te bellen want het heen en weer geslinger van de ene afdeling naar de andere dat ken ik nu wel. Eerlijk ik betaal iedere maand 35 euro voor een abonnement waar bijna niks mee kan. Juli 2015 is íe ten einde en dan hang ik de vlag uit Schijt en schijt ziek ben ik van Tele2

325 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

crewmember
door crewmember - Nov 26, 2014 om 11:44
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik begrijp niet heel veel van je verhaal, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Eventueel zouden paragrafen helpen.


Maar wat ik begrijp is dat je een s3 hebt waarvan de accu snel leegloopt en het niet aan de accu ligt.

Deze heb je opgestuurd ter reparatie, en ter tijdelijke vervanging heb je een hele simpele samsung prepaid gekregen.

Echter heb je ook nog een 2e abbo afgesloten met telefoon.??





Hoogstwaarschijnlijk is er gewoon een probleem met een app die aan blijft staan op je telefoon waardoor hij snel leegloopt. Als je deze er zelf op heb gezet valt dit niet onder de garantie.

vo
door vonnie46 - Nov 26, 2014 om 11:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=crewmember schreef op woensdag 26 nov 2014, 11:44]Ik begrijp niet heel veel van je verhaal, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Eventueel zouden paragrafen helpen.


Maar wat ik begrijp is dat je een s3 hebt waarvan de accu snel leegloopt en het niet aan de accu ligt.

Deze heb je opgestuurd ter reparatie, en ter tijdelijke vervanging heb je een hele simpele samsung prepaid gekregen.

Echter heb je ook nog een 2e abbo afgesloten met telefoon.??





Hoogstwaarschijnlijk is er gewoon een probleem met een app die aan blijft staan op je telefoon waardoor hij snel leegloopt. Als je deze er zelf op heb gezet valt dit niet onder de garantie.

vo
door vonnie46 - Nov 26, 2014 om 11:53
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=crewmember schreef op woensdag 26 nov 2014, 11:44]Ik begrijp niet heel veel van je verhaal, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Eventueel zouden paragrafen helpen.


Maar wat ik begrijp is dat je een s3 hebt waarvan de accu snel leegloopt en het niet aan de accu ligt.

Deze heb je opgestuurd ter reparatie, en ter tijdelijke vervanging heb je een hele simpele samsung prepaid gekregen.

Echter heb je ook nog een 2e abbo afgesloten met telefoon.??





Hoogstwaarschijnlijk is er gewoon een probleem met een app die aan blijft staan op je telefoon waardoor hij snel leegloopt. Als je deze er zelf op heb gezet valt dit niet onder de garantie.





Ik heb helemaal niks aan staan op die telefoon heb juist alles er al af gegooid.Probleem ligt idd niet aan de accu maar aan de connector. Maar dat kan je 100x uitleggen aan tele2 en nog wordt je niet correct geholpen. Nu heb ik geprobeerd om het klachtenformelier in te vullen maar die doet helemaal niks. Hoopte eigenlijk dat hier iemand was die dit probleem herkent en of dit te maken is en of men weet wat het dan ongeveer gaat kosten.

tijger1
door tijger1 - Dec 1, 2014 om 14:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar waarom hebt u een ander abonnement met nummer asngeschaft?

aurora1
door aurora1 - Dec 1, 2014 om 14:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Probeer dat klachtenformulier eens via een andere browser in te vullen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer