an
door annefre9801 Oct 24, 2014 om 12:26
Vakantie & reizen

Vakantie Turkije Haman

Op 22 Augustus j.l. vertrokken wij naar Turkije een vakantie met enorm veel ellende en hindernissen. We verbleven in The Garden Resort Bergamot. Plaats Kemer-Turkse Riviera. Geboekt bij NECKERMANN!!! Alles wat dat daar niet klopte dat ter zijde maar wat echt de deur dicht deed tijdens onze vakantie is dat ik met mijn dochter van 16 jaar oud naar de Haman gingen heerlijk was dat daarna volgde een lichaam- massage ik had al afgesproken dat wij samen op een kamer wilde. Dat gebeurde ook maar we waren samen nog wat aan het praten en toen moesten we onze mond en ogen dicht doen. Ik heb een heerlijke massage gehad maar mijn dochter is overal betast ook op hele vervelende plekken, hij fluisterede woordjes in haar oor en ze mocht niets zeggen. Ze kwam na afloop versteend en heel verdrietig de tafel af maar ze mocht en durfde niets tegen mij te zeggen tijdens de behandeling. Wat er toen gebeurde dat is ongelofelijk ik heb een klacht in gediend bij het hotel en onze reisleiding. De heer Kaplan reisleider NECKERMANN wat schandalig en onbeschoft hij speelde een spelletje met de mensen van het hotel. Sprak Turks met hen en lachte ons uit. Ik wilde een officiële klacht in dienen daar kreeg ik weinig tijd en ruimte voor. Het papier waar ik alles op moest schrijven was te klein dat moest ik in Nederland dan maar doen. Ik wilde de General manager van het hotel spreken toen werd de deur voor ons neus dicht gegooid. Schandalig. Tijdens onze vakantie al via een mail een klacht bij NECKERMANN in gediend geen reactie op deze vreselijke situatie. Thuis gekomen wederom klacht in gediend ze hadden het druk en ik werd op de stapel gelegd. Uit eindelijk afgelopen vrijdag bericht gehad 17/10 j.l. Een schandalig antwoord op dit voorval. De Haman staat buiten Neckermann. Het is een voorziening van het hotel. Die mening deel ik niet het is een voorziening die ze aanbieden in de brochure. En ik kreeg een vakantiereischeque van 175 euro als geste. Belachelijk voor zo'n voorval wat het niet doet met mijn dochter. Ook had ik aangifte moeten doen bij de politie wist ik niet misschien dom een leer voor een volgende keer( hopelijk niet). Wel heb ik het geld terug gekregen ter plaatse van de behandeling en de masseur is ontslagen dat moet je dan maar geloven.

Waar heb ik nu recht op en wat kan ik nog meer doen wat is uw advies hierin???

Laat een ding duidelijk zijn NECKERMANN gaat echt met je om als nummer algemene brieven en hoe de beschrijvingen zijn in de brochure komen niet overeen met wat je zelf ervaart. Over het visite kaartje maar niet schrijven qua host.

Ik hoor graag.....

540 1 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 24, 2014 om 13:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een verschrikkelijk verhaal! Niet te geloven, maar ik geloof u wel hoor.
Wat een gore smeerlap.

Omdat Neckermann u 175 euro heeft aangeboden, zie ik daarin wel een erkenning van hetgeen uw dochter is aangedaan. Of dit genoeg smartegeld is waag ik te betwijfelen, u moet die 175 euro ook nog een opnieuw bij Neckermann besteden en daar heeft u waarschijnlijk weinig behoefte aan.

Wat ik u nu aanraad is om deze zaak gratis aan juristen voor te leggen bij rechtswinkel.nl

klik HIER

en hun uw zaak juridisch te laten beoordelen. Want daar draait het uiteindelijk om als u met Neckermann de strijd wilt aangaan.

Misschien is het ook handig om voor uw dochter wat hulp te zoeken, wellicht kan slachtofferhulp wat voor haar betekenen.