co
door colenwim Dec 27, 2008 om 17:03
Computers & telefonie

Vastzitten pc door incredimail

Geregeld gebeurt het dat  mijn ganse pc vast komt te zitten als ik incredimail gebruik.Moet dan pc uitzetten en opnieuw opstarten of ctrl alt delete doen.Soms moet ik pc handmatig uitzetten.Weet iemand hier een simpele oplossing voor?
Bezit windows vista

2193 27 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste colenwim: Heel simpel gezegd, dit programma veroorzaakt conflicten met je pc, persoonlijk zou ik er voor kiezen, om dan dit programma niet langer meer te gebruiken. Er zijn behoorlijk wat andere alternatieven om te mailen.Dan loopt je ganse pc ook niet langer vast. Succes, Gr. Henri

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

welk e-mailprogramma heb jij of weet je dan die de gegevens van incredimail kan inporteren?

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste colenwim:

Ik ben het met kenniet eens verwijderen dat progamma en de PC doet het weer prima.

Ze;f heb ik dat probleem ook gehad en sinds dat ik de outlook weer gebruik zijn er geen problemen meer met mijn mail progamma.

Alleen ik heb het niet volledig van de pc afgehaald,want als je opgeslagen mails heb die ontvangen zijn door incrdimail kun je deze alleen met incredi openen.

Althans dat is met mijn pc het geval.

gansje

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

@colenwim

Importeren/Exporteren kan je vinden in Incredimail onder > bestand.

Hier Incredimail op xp en vista, werkt goed.

Mocht je het zonde vinden om het eraf te halen? Zou programma verwijderen en opnieuw erop zetten. Wel even zoeken naar de laatste nieuwe! [onlangs is er een upgrade geweest]

Werk zelf ook met Incredi, maar dan bij wijs van spreke, met het omhulsel. Maw. alle Incredi achtergronden en animaties verwijderd. En zelf achtergronden en dergelijke erin gesleurd. Is dus ook nog te overwegen. Er zijn Incredi tegenstanders, dat weet ik, maar op zich ... het blijft toch een heel leuk programma.

Wens je succes

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

colenwim ik had dit ook, maar nu heb ik via iemand een betaalde versie erop gekregen en heb nu geen last meer. Misschien dat een kennis van u dit ook heeft, mocht u incredimail willen houden.

Hartelijke groet, Elena

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Via iemand een betaalde versie..." - laat me raden: waar je niet voor betaald hebt....

Allereerst is het natuurlijk nooit te adviseren illegale/gekraakte software te installeren. Zeker de zogenaamde "cracks" leveren regelmatig virussen, spyware of andersoortige ellende op. Via-via iets van iemand krijgen is vaak ook een bron van ellende, zeker wanneer het om illegale software gaat: er is iets met de software uitgehaald, waardoor bepaalde beveiligingen het miet meer doen; alleen... je weet nooit wat ze er nog meer mee gedaan hebben dan alleen de beveiliging uitschakelen. Kortom: NOOIT illegale software of software uit onbetrouwbare bron installeren.

En dan hebben we het er maar even niet over dat de regels van deze rubriek het ook nog eens verbieden om illegale activiteiten te adviseren ;-)

Dan Incredimail: dit programma is ronduit BAGGER-software! Het is ontzettend slecht geprogrammeerd, ondersteunt protocollen slechts ten dele (zoals IMAP) en richt zich voornamelijk op de "leukheidsfactor", i.p.v. technische stabiliteit. Heb al letterlijk honderden pc's gehad die allemaal problemen hadden wegens Incredimail en aanverwante software. Ogenblikkelijk verwijderen en nooit meer gebruiken!

Kies liever voor een - misschien wat saaier - e-mailprogramma dat stabiel werkt en geen rare dingen nodig heeft om mailtjes te kunnen ophalen en versturen: Outlook, Thunderbird, Outlook Express, Windows Live Mail, Pegasus, etc, etc.

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Incredimail wordt inderdaad alleen gebruikt omdat het zo "leuk" is.
Het verstuurt namelijk allerlei bagger zoals plaatjes, maar ook reclame voor het programma, naast de eigenlijke berichten.

Incrediconvert
kan de e-mail van incredimail omzetten in eml bestanden.
Deze eml bestanden kun je naar het Postvak-In van Outlook (Express) slepen.

Zie ook:  http://www.zdnet.nl/print.cfm?id=32418

GSM

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hmmm ... betalen voor Incredimail, dat is zeker net zoiets als je creditcard nummer invoeren om een trojan te mogen downloaden? Gooi toch alsjeblieft weg die rommel. Neem nou Thunderbird, dat is gratis EN goed. Wat wil je nog meer?

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Incrediconvert kan de e-mail van incredimail omzetten in eml bestanden.
Deze eml bestanden kun je naar het Postvak-In van Outlook (Express) slepen.

Bedankt gsm voor die link! Probeer al een poos van incredimail af te komen. [Betaalde versie trouwens, die dezelfde problemen geeft, dus dat is geen optie voor topicstarter]. Ik ben al overgestapt op Thunderbird, maar honderden mails moet dus nog worden overgezet. Ik gebruik Mailstore als backup, en ook daarvoor zijn mails in eml nodig.

Incredimail kan dus wel per e-mail in eml worden opgeslagen en dat doe ik nu al weken lang, en ben nog niet eens op de helft.
Ga met incrediconvert meteen aan de gang!

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

illegale software heb  en hoef ik niet , zal alle tips eens proberen.Heb incredimail hersteld en ge-update , kijken wat nu doet;Dank aan ieder voor de tips !!!

ve
door verwijderd - Dec 27, 2008 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas werkt incrediconvert niet meer op de nieuwe format van IM mails.

Haalde dit van de website van de maker:
As of 2007, the IncrediMail file format seems to have been changed. This version doesn't support the new file format.

Inderdaad lukt het niet, helaas helaas....

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is deze converter misschien iets?

http://www.gaijin.at/dlimmxtr.php

GSM

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

een nederlandse vertaling van de site
http://www.gaijin.at/dlimmxtr.php
want duits is ook niet mijn hoofdtaal.Misschien hebben andere kassa lezers hier ook iets aan !!

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt gsm ga het uitproberen en laat weten of het werkt.

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 14:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb jij of iemand en duidelijke vertaling van de site die in duits is ?

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geen vertaling, maar het programmaatje zelf is in Engels en is erg makkelijk in gebruik. Je zoekt de plaats waar je folders staan van IM, zoals inbox etc. en eigen aangemaakte folders. Die kan je per keer omzetten naar eml in een apart aangemaakte folder of folders.

Ik heb er nu een paar gedaan en Mailstore er opgezet, die haalt ze allemaal binnen, dus outlook zal dat ook doen, denk ik.

Erg bedankt gsm! Scheelt veel tijd zo!

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Translate....

GSM

ve
door verwijderd - Dec 28, 2008 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de toelichting.

GSM

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal, ik zit met hetzelfde probleem, maar krijg incredimail niet verwijderd.

Bij de software wordt hij niet aangegeven, ook niet bij revo-uninstaller, maar zit toch op mijn pc. Via de zoekfunctie laat hij zich niet verwijderen.

Wie weet raad?

Alvast hartelijk bedankt, groetjes Marianne.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Incredimail verwijderen, heel verstandig, daar wil ik wel bij helpen ;)

Allereerst moet Incredimail natuurlijk niet aan staan als je begint te verwijderen. Indien nodig kun je Windows in Veilige Modus opstarten, dan is dat in elk geval geregeld.

Nu het verwijderen zelf. Veel software wordt geïnstalleerd onder C:\Program Files\Firmanaam. Als je wilt weten waar IM staat, dan kun je de Eigenschappen van het IM icoon bekijken. Eenmaail gevonden, kijk of je iets als Uninstall of Unins* of UNWISE tegenkomt, zo ja dubbelklik dat. Zo nee, verwijder de hele folder en draai dan CCleaner of EasyCleaner om de restanden uit het register te verwijderen.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

dat is het net, ik krijg het niet verwijderd.

groetjes Marianne.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Veilige Modus niet ???

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

@majeun

Start > alle programma's > Incredimail opzoeken > uninstall !!

ve
door verwijderd - Dec 29, 2008 om 21:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Marianne, waarschijnlijk is er al eens geprobeerd incredimail van je PC te krijgen, want bij mij kan je gewoon via Revo uninstall en via uninstall van IM [start > alle programma's > indredimail > uninstall incredimailzelf het programma verwijderen.
Zit niets anders op het dan "met geweld" te doen, door alle folders handmatig te verwijderen en dan het register te laten schoonmaken door een programma als CCleaner.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2008 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb alles al geprobeerd geloof me, via start, alle programma's, geen incredimail zichtbaar, ook niet via revo-uninstaller, ook niet bij ccleaner, ook niet bij de zoekfunctie. toch is hij er grrrrrrrrrr.zonde van mijn ramen, want het liefste ......

groetjes Marianne.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2008 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat vaak wel helpt, is het programma opnieuw te installeren en daarna weer te verwijderen.

ve
door verwijderd - Dec 30, 2008 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Birdies,

1000x dank, ik heb Uw raad opgevolgd en incredimail nu eindelijk geheel kunnen verwijderen.

een hele dikke knuffel hebt U verdiend, ik ben weer gelukkig, dank U wel.

groetjes Marianne.