bi
door bieslook Mar 26, 2015 om 14:08
Geldzaken & recht

Vervolg abonnement

Voor 1 euro kon je een proefpakket bestellen bij GYMSTUDIO.NL. Dit heb ik gedaan. Na zo'n 14 dagen werd een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven voor een vervolgzending. Dit heb ik gestorneerd. Nu ontvang ik betaalherinneringen en aanmaningen van een incassobureau. Volgens hun algemene voorwaarden ben je verplicht na dit proefpakket een vervolgzending af te nemen omdat dit in hun algemene voorwaarden staat. Maar volgens een uitzending van Radar van 26 januari jl. hoeft dit helemaal niet ook al staat dit in hun algemene voorwaarden. Het zelfs zo dat je een vervolgzending mag behouden en deze niet hoeft te betalen. Ik heb uiteraard geen vervolgzending ontvangen omdat ik het bedrag heb gestorneerd. Ben ik nu toch verplicht dit bedrag te betalen? Het is inmiddels opgelopen tot een bedrag ad. E 133,57. Maar ik ben niet van plan dit te betalen. Zij dreigen inmiddels ook met gerechtelijke stappen. Zijn er meer mensen die (slechte) ervaringen hebben met GYMSTUDIO.NL?

1587 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2015 om 14:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Zijn er meer mensen die (slechte) ervaringen hebben met GYMSTUDIO.NL?.......

Google even op klachten gymstudio en er gaat een wereld voor je open.

edrick3
door edrick3 - Mar 26, 2015 om 14:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo misty&moos,

Tja, proefpakket.....

Lees ook even hier.

Suc6

hutch
door hutch - Mar 26, 2015 om 15:11
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dit soort malafide 'bedrijfjes' doet er alles aan om haar slachtoffers iets aan te smeren d.m.v. list en bedrog.

Om een leuk voorbeeld te geven hoe zij de zaak belazeren kijk eens * * (foto van ene 'Sonja' van 55 jaar oud...? uit Breda) en vergelijk die foto en die naam eens met * * foto. Daar heet dezelfde dame plotseling 'Femke' uit Almere...... en is 35 jaar oud.

Trouwens..... die actie was net afgelopen (...) en toen begon de teller weer op 10 dagen enz. voor de actie voor hetzelfde pakket.

Beide sites zijn van dezelfde eigenaar. En zo wordt men belazerd.......!!
Wees dus gewaarschuwd!!

zoekster
door zoekster - Mar 26, 2015 om 15:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het verbaast me overigens wel dat u hierin trapt. U bezoekt wel vaker de Kassasite en het mag dan toch wel bekend zijn dat je niet de proefpakketten moet wagen.

hutch
door hutch - Mar 26, 2015 om 16:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen

'Henk' (Henk – 26 jaar – Badhoevedorp) is plotseling ook een stuk jonger/ouder geworden en is heel snel verhuisd.... vergelijk hem (Henk35 jaar, Almere) maar eens op dezelfde site.

Gewoon lachwekkend......

zoekster
door zoekster - Mar 26, 2015 om 16:19
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Geen cent betalen, nergens staat dat er een vervolgzendingen komen. Je vult je gegevens in en daarna moet je inderdaad 1 euro betalen. (dan hebben ze je rekeningnummer)
Zomaar een automatische incasso uitvoeren mag ook niet, daar moet eerst schriftelijk toestemming voor worden gegeven.

Ik zou me niet meer reageren. Maak wel even een printscreen van de startpagina.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 26, 2015 om 19:03
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja en niet zo weinig, u bent niet de eerste die daar problemen mee heeft.