ni
door ni Feb 1, 2010 om 15:15
Computers & telefonie

Vodafone

Eind oktober heb ik gereageerd op de aanbieding van de ANWB voor een VODAFONE abonnement. Ik heb me toen opgegeven voor 2 Vodafone abonnementen. Op 14 en 23 december zijn de nummers actief geworden (overgezet door Telfort na veel getelefoneer met Telfort) Op 28 november 2009 heb ik 1 telefoon (Nokia 6700) geleverd op de 2e zit ik nog steeds te wachten. Ik heb zo'n 20 telefoontjes gevoerd met 0800 0200043 (nummer Vodafone) en telkens maar beloften. Gelijk aan de schrijvers in deze rubriek vraag & antwoord.
Kan het TV programma KASSA hier aandacht aan besteden?

Uw reacties tegemoet ziende,

Ni

759 2 Rapporteer

kiran
door kiran - Feb 1, 2010 om 15:29
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@ni

Dit is forum Vraag & Beantwoord. Om de vraag voor te leggen aan Kassa, moet je met Kassa zelf contact opnemen.
Klik hier

Zag je reactie in het topic van chrizzle ....
Zou ook nog een poging doen met een mailtje te sturen naar:
webrelations.nl@vadafone.com (tav Richard)
o.v.v. klant/mob.nr.
Met vermelding Klacht VaraKassa 1/2/10 - ni

En mocht je een klacht willen indienen?
Klik hier: consuwijzer Let wel: is een klachten-signalering. Reken er niet op dat er gelijk iets mee gedaan gaat worden = verzamelen van klachten.

kiran
door kiran - Feb 1, 2010 om 15:32
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@ni

Voor de goede orde, maar je zult het wel snappen.
Tikfoutje: Vadafone = natuurlijk Vodafone.