Ik heb mijn oude telefoon alweer een aantal maanden geleden opgestuurd naar Vodafone Inruildeals. Ik heb van te voren heel netjes via de site kunnen zien hoe veel geld ik terug zou krijgen voor mijn oude telefoon. Helaas heb ik tot op de dag van vandaag nog geen geld ontvangen.
Ik heb Vodafone Inruildeals al een aantal keer gemaild maar natuurlijk krijg ik geen reactie. Ik heb ook nog een keer telefonisch contact gehad met een medewerker. Deze medewerker stond mij heel netjes te woord en zei dat ik met een (de welbekende) storing te maken had. Hij garandeerde mij dat hij er achter aan zou gaan en het geld binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou verschijnen.
Deze belofte bleek te mooi om waar te zijn, en ja hoor ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik heb ook contact gehad met iemand die bij Vodafone werkte, en die gene zei dat Vodafone Inruildeals een apart bedrijf was dat onder de naam van Vodafone opereerde. Nou, ik kan zeggen dat ik altijd heel tevreden was over Vodafone, maar dat al deze publiciteit niet echt goed is voor het imago van Vodafone..
Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. Ik had al meerdere keren gelezen dat andere mensen hier ook last van hadden. Hopelijk kan dit allemaal opgelost worden.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Mar er zal zich hier nu wel een webcare medewerker melden, die het voor u gaat uitzoeken.
Heel raar bedrijf dat Vodafone. Komen hun eigen verplichtingen helemaal niet na. Dat moet je als klant eens doen. Word je zo afgesloten, maar ja, wat moet een klant afsluiten?
Hij kan in ieder geval zijn contract opzeggen op de vervaldatum en naar een andere provider gaan.
Ja ik hoop dat iemand zich zal melden hier! Ik ben over het algemeen wel altijd heel tevreden geweest over Vodafone. Ik vind het alleen raar dat ze zo'n slecht bedrijf onder hun naam laten handelen..
Wat vervelend om te lezen dat het zo lang duurt! Graag ga ik hier voor je achteraan. Zou je ons een mail willen sturen naar webcare.nl@vodafone.com? Graag hierin vermelden:
* Naam * Mobiele nummer * Ordernummer van de deal * Datum * Bankrekeningnummer * Waarde toestel * Merk en type * Imei-nummer
Kun je het onderwerp Kassa / fennaaa noemen, dan kunnen we deze meteen aan dit bericht koppelen?
Voor mij geld hetzelfde frustrerende verhaal. Ik heb op 12 mei 2014 mijn Samsung Galaxy S3 opgestuurd naar Vodafone Inruildeals en heb vervolgens op 13 mei 2014 een bevestiging gekregen dat de telefoon in goede orde was ontvangen en ik het geldbedrag binnen 14 dagen op mijn rekening zou ontvangen.
Uiteindelijk had ik na drie weken nog steeds geen geldbedrag gezien en heb toen telefonisch contact opgenomen met Vodafone Inruildeals. Hun response was dat het bedrag 29 mei 2014 was overgemaakt en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen het geld op mijn rekening zou ontvangen. Dit bleek achteraf een fabel!
Vervolgens heb ik weer meerdere malen telefonisch contact met hun gehad en werd mij gegarandeerd dat het geldbedrag op 9 juni 2014 zou worden overgemaakt en het binnen 3 tot 5 werkdagen op mijn rekening zou verschijnen. Uiteindelijk bleek ook dit weer een illusie, aangezien ik wederom geen geld had ontvangen. Ondertussen was ik al erg geïrriteerd, omdat er garanties werden gegeven die niet zijn nageleefd.
Nadat ik weer meerdere malen telefonisch contact had gehad, kreeg ik de garantie dat het bedrag 18 juni 2014 zou worden overgemaakt. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen! Echt schandalig gewoon!
Zojuist heb ik weer contact gehad met Vodafone Inruildeals en werd mij duidelijk gemaakt dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik heb zo'n sterk vermoeden, dat alleen telefonisch contact er niet voor zorgt dat ik mijn geldbedrag ontvang. Ik hoop op deze weg wel tot een oplossing te komen m.b.t. dit probleem.
[quote=m@ik schreef op woensdag 25 jun 2014, 12:17]Voor mij geld hetzelfde frustrerende verhaal. Ik heb op 12 mei 2014 mijn Samsung Galaxy S3 opgestuurd naar Vodafone Inruildeals en heb vervolgens op 13 mei 2014 een bevestiging gekregen dat de telefoon in goede orde was ontvangen en ik het geldbedrag binnen 14 dagen op mijn rekening zou ontvangen.
Uiteindelijk had ik na drie weken nog steeds geen geldbedrag gezien en heb toen telefonisch contact opgenomen met Vodafone Inruildeals. Hun response was dat het bedrag 29 mei 2014 was overgemaakt en dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen het geld op mijn rekening zou ontvangen. Dit bleek achteraf een fabel!
Vervolgens heb ik weer meerdere malen telefonisch contact met hun gehad en werd mij gegarandeerd dat het geldbedrag op 9 juni 2014 zou worden overgemaakt en het binnen 3 tot 5 werkdagen op mijn rekening zou verschijnen. Uiteindelijk bleek ook dit weer een illusie, aangezien ik wederom geen geld had ontvangen. Ondertussen was ik al erg geïrriteerd, omdat er garanties werden gegeven die niet zijn nageleefd.
Nadat ik weer meerdere malen telefonisch contact had gehad, kreeg ik de garantie dat het bedrag 18 juni 2014 zou worden overgemaakt. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen! Echt schandalig gewoon!
Zojuist heb ik weer contact gehad met Vodafone Inruildeals en werd mij duidelijk gemaakt dat ik niet de enige ben met dit probleem en ik heb zo'n sterk vermoeden, dat alleen telefonisch contact er niet voor zorgt dat ik mijn geldbedrag ontvang. Ik hoop op deze weg wel tot een oplossing te komen m.b.t. dit probleem.
Dan maar hetzelfde doen als Vodafone als een klant niet betaalt. Stuur een herinnering dat nu binnen 14 dagen betaald moet worden en als dat niet gebeurd u incassokosten en rente gaat berekenen.
Wij hebben pressies het zelfde probleem! Wij zijn sinds 5 oktober bezig om ons geld te krijgen voor een telefoon die we hebben ingeleverd, wij krijgen pressies dezelfde dingen als jou te horen!
Sorry mevrouw er is iets mis gegaan over 3 tot 5 dagen staat het er op. Ja mevrouw ik snap dat dit vervelend is over paar dagen staat het er op,
en als je naar de vodafone winkel zelf gaat: nee inruil deals is apart van ons dus wij kunnen niets voor u doen. blablablabla,
wij staan op punt aangiften te gaan doen alleen vragen we ons af of dat zin heeft tegen zo'n groot bedrijf.
Ik heb ondertussen het geld eindelijk mogen ontvangen. De wijze waarop ik meer succes heb behaald is door contact op te nemen met Vodafone Webcare. Zij hebben er vervolgens voor mij achteraan gezeten, wat uiteindelijk heeft geresulteerd in het ontvangen van de vergoeding voor mijn ingeleverde telefoon. Wellicht dat dit voor jullie ook de oplossing is.
Gaat Vodafone nu ook de procedure aanpassen? Moet je eens nagaan wat dit omslachtig 'werken' allemaal kost. Gewoon direct afhandelen is goedkoper en bovenal klantvriendelijker. Aangezien je ook deze TS in de toekomst niet meer als klant terug zult zien..
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen. Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer