pe
door peterjonkers Sep 10, 2014 om 10:14
Computers & telefonie

Volume elke keer op laag

Mijn Samsung Fame gaat regelmatig opeens op laag volume, dus bellen en meldingen enzo.
Elke keer weer op max. zetten.
Hoe kan dit nu??

1651 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 10, 2014 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zou denken dat hij naar een soort eco-stand gaat na verloop van tijd, misschien in verband met een snelle leegloop van de accu?
Ben je er al mee terug naar de verkoper geweest? Of met de verkoper gemaild/gebeld als het een internetkoop was?

ve
door verwijderd - Sep 10, 2014 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens in de gebruiksaanwijzing naar wat over stille stand gezegd wordt. De uitgebreide gebruiksaanwijzing: klik hier. U kunt daarin ook kijken bij problemen oplossen. Op die pagina vindt u rechts een rubriek met vragen en antwoorden.
Zet anders de gsm eens helemaal uit, batterij en simkaart er een paar minuten uit halen, alles weer terug plaatsen en opnieuw opstarten.
Als dat niet helpt dan zou ik resetten proberen. In het geval van terugzetten naar de fabrieksinstellingen zou ik aanraden eerst een back-up met Kies te maken.
Helpt dat alles niet dan zou ik zoals is gezegd ermee naar de verkoper terug gaan.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2014 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dat soms als hij nog voor 30 % of minder opgeladen is? Dat heb ik gehad en kun je bij je instellingen veranderen. Ik kom er even niet op hoe dat heet. Dus even zoeken helaas of misschien weet iemand anders dat te vinden.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2014 om 18:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

De hard/zacht knopjes zitten vaak aan de zijkant.
Drukt u daar toevallig op bij het vastpakken of vasthouden ?

ve
door verwijderd - Sep 13, 2014 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Peterjonk,
Ik heb dit ook met mijn samsung S Advance. Ik ben erachter gekomen dat dit bij mij gebeurt als mijn energie vermogen onder de 10% komt. Ook al heb ik bij mijn instellingen de eco stand uit gezet gaat dan de energiestand in. Dan schakelt hij automatisch het volume en wifi uit en blijft het scherm donkerder. Dan moet je bij de instellingen naar geluid en daar naar volume en dan kan je alles weer aanzetten. Ik hoop dat dit je helpt.
Vriendelijke groet Discovery

ve
door verwijderd - Sep 14, 2014 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn toestel een Galaxy S3 heeft hetzelfde probleem. Samsung adviseerde te resetten en als dat niet helpt, het toestel voor reparatie naar een Samsung service-punt te brengen.
Ook heb ik de microfoontjes laten vervangen op advies van een telecomwinkel.
Het laatste heeft niet geholpen en resetten heb ik nog niet toegepast. Ik weet niet goed welke data er dan verdwijnt. Af en toe verdwijnt nog steeds het volume. Ben benieuwd naar een goede oplossing.

ve
door verwijderd - Sep 15, 2014 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja die Ecostand is het..
30% en lager knalt tie alles op een laag pitje..
Iedereen bedankt voor de input...