pv
door pvand Jan 14, 2011 om 07:44
Geldzaken & recht

Voorschot betalen op prijs?

Zoals, waarschijnlijk, velen heb ik meegedaan aan een actie, waarbij men een, zelf samengestelde, mini-cooper kon winnen, bij de organisatie Aldaniti. Naar aanleiding daarvan werd ik gebeld met de mededeling dat ik bij de laatste 58(!) overgebleven kanshebbers was en, binnenkort, voor de trekking zal worden uitgenodigd in Hilversum. Wel had ik al een vakantie voor het hele gezin gewonnen, 3 weken op een bestemming binnen Europa. Ik was wat overdonderd en heb me laten overhalen om in een, opgenomen, gesprek akkoord te gaan met het afboeken van mijn rekening van een eigen bijdrage van €153,95. volgende week vrijdag (waarschijnlijk 8 dagen na de betaling) krijg ik de brochure en de verdere documenten thuisgestuurd. Zoals ik al zei werd ik een beetje overrompeld. Ik begin nu wat te twijfelen aan de "prijs" en heb het vermoeden dat ik gewoon €153 euro afhandig ben gemaakt.
Nu mijn vraag: Kan ik dit bedrag nog terugvorderen bij mijn bank (waarschijnlijk voor volgende week vrijdag??) en zodoende van mijn "prijs" afzien?
Groeten, pvand

1486 4 Rapporteer

fa
door fa - Jan 14, 2011 om 08:28
107 Antwoorden / 53 Vragen

3xkeer dezefde vraag!!
Ben bang dat u het geld kwijt bent.

invalide
door invalide - Jan 14, 2011 om 08:36
787 Antwoorden / 5 Vragen

De trekking was 31 december 2010 en nu een Mercedes.

Ik vind deze kans op gratis auto ook in de spam box.
Wel word je lastig gevallen door Vodafone of je een mobiel wilt, maar het beste antwoord is dat je een gratis toestel van werkgever hebt en dus niets aan 2e toestel hebt.

Dat ik zelfstandige ben en deze aan mijn zelf geef zeg ik dus nooit.
Betaal nooit voor het ontvangen van een kans op prijs!
Zoveel prijzen voor ontvangen Spam, ik geloof niet in sprookjes, dit is te mooi om waar te zijn en als de Directie zichzelf of familie laat winnen is niet uitgesloten.

spooky01
door spooky01 - Jan 14, 2011 om 09:12
418 Antwoorden / 56 Vragen

Het proberen waard, toch?

mahadma
door mahadma - Jan 14, 2011 om 10:20
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Storneren kan tot 57 dagen, tenzij het een betaling voor een loterij o.i.d. betreft. Maar je mag m.i. blij zijn als je als prijs je geld nog terug krijgt. Groet, mg.