an
door antje65 Aug 9, 2012 om 19:36
Vrije tijd & tuin

Wanneer wordt ticketloket aangepakt ??

Er zijn zoveel gedupeerden van ticketloket, waaronder ikzelf.

Wanneer denkt Kassa hieraan aandacht te besteden ??

2705 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 9, 2012 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo antje65,

Voor contact met de redactie: klik hier.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2012 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is Kassa niet. Dit is een forum van en door consumenten.

Als je van ticketloket je geld niet terug krijgt moet je aangifte doen van oplichting. Krijg je je geld wel terug, waar wou je dan aandacht aan besteden? Ze verkopen kaarten die ze niet hebben en dat wordt in stand gehouden door jou en alle anderen die denken dat je op deze manier gegarandeerd bent van kaarten.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2012 om 23:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het staat mij bij dat er al eens aandacht is besteed in het tv programma voor dit soort problematiek en dat toen ook al is aangeraden alleen kaarten te kopen via de officiële verkooppunten.

Het niet nakomen van leveringsafspraken is niet per definitie oplichting en dus geen politiezaak.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 00:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

antje65 schreef op donderdag 9 aug 2012, 19:36: Wanneer denkt Kassa hieraan aandacht te besteden ??

Er is al vaak zat aandacht aan besteed en wordt op heel internet over geklaagd en voor gewaarschuwd maar als iedereen pas gaat luisteren of gaat zoeken naar informatie Nadat er al besteld is of iets fout dan is het dus zinloos gebleken en net zo zinloos er nogmaals tijd aan te besteden lijkt me.

Misschien is een pagina grote waarschuwing bij openen Internet wel een idee......
`` Zoek eerst meer info voor u ergens iets besteld of zich op abonneert,
internet biedt veel nuttige info ter voorkoming van miskopen ed als je er even de tijd voor neemt...........``
Zoiets ?

ve
door verwijderd - Aug 10, 2012 om 09:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem lost zich vanzelf op als mensen daar geen tickets meer kopen, maar alleen bij de officiele ticketverkopers.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het klopt inderdaad dat er op de website van Symphinica in rosso een link was naar ticketloket.com.
Ook ik ben hier in mijn enthousiasme ingetuind maar zal zeker volgende keer mijn ogen open houden!!
Politie is bezig met het terugkrijgen van mijn geld voor de kaarten van Doe Maar.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2012 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

@helenh,

Ik zie op de site van Symphonica in Rosso alleen een doorverwijzing naar Ticketservice en dus niet Ticketloket. De laatste is een doorverkoop adres waar je dus nooit tickets moet kopen, de eerste - Ticketservice - niet en daar moet je wel je tickets kopen.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Oct 19, 2012 om 09:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben dus ook opgelicht (tot nu toe, want geen geld terug gehad) via ticketloket.com.

Natuurlijk staat er op de site van Symphonica in Rosso nu wel het juiste internetadres om te bestellen, maar dat was vorig jaar nog niet zo!!!

Ik bestel altijd via de artiest of de zaal/theater waar het optreden wordt verzorgd. Dus niet alleen ticketloket.com is hier de kwade piet. Door een fout van een medewerker van de site van Symphonica in Rosso heeft er een foutief bestelsite-adres op gestaan. Als ticketloket.com niet alles terug betaald, vind ik dat de organisatie Symphonica in Rosso toch ook eens moet gaan nadenken of ze zich niet moeten inzetten om de grote lijst gedupeerden te helpen....

ve
door verwijderd - Oct 20, 2012 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

antje65 schreef op donderdag 9 aug 2012, 19:36: Er zijn zoveel gedupeerden van ticketloket, waaronder ikzelf.

Wanneer denkt Kassa hieraan aandacht te besteden ??

ve
door verwijderd - Oct 20, 2012 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

antje65 schreef op donderdag 9 aug 2012, 19:36: Er zijn zoveel gedupeerden van ticketloket, waaronder ikzelf.

Wanneer denkt Kassa hieraan aandacht te besteden ??

Er is een landelijk contact bij de politie voor het doen van aangifte van internetoplichting. Een beroep of gewoonte maken van deze praktijken is wel degelijk strafbaar. Deze man hoort achter de tralies. Dat kan alleen als er zoveel mogelijk benadeelden aangifte doen.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2012 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

antje65 schreef op donderdag 9 aug 2012, 19:36: Er zijn zoveel gedupeerden van ticketloket, waaronder ikzelf.

Wanneer denkt Kassa hieraan aandacht te besteden ??

Zou wel nodig zijn.
We zitten met een rottige overheid opgezadeld, die civiele zaken onbelangrijk vinden.
Want??
Relatief veel werk en GEEN opbrengsten.

Dat is de realiteit, alles wat direct inkomsten genereert heeft de hoogste prioriteit, de rest gaat in de doofpot.

Een keertje fout parkeren kan je zomaar 350 euro kosten, maar criminele bendes zoals ticketloket kunnen jarenlang hun gang gaan, ook al regent het klachten, ook al lijden de consumenten miljoenen schade, het maakt niet uit.

Gelegaliseerde criminaliteit, dat is het.
Honderden zo niet duizenden crimineeltjes komen er mee weg en de overheid doet niets.
Wat een kutland is Nederland toch geworden>> inkomsten zijn belangrijker als het recht!