haarp
door haarp Aug 18, 2014 om 17:03
Voeding & gezondheid

Webwinkel voor levensmiddelen

Wie weet er een goede webwinkel voor levensmiddelen?

3447 20 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 18, 2014 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo haarp,

Zoekt en ge zult vinden; klik hier.

En je hebt natuurlijk appie: klik hier.

Met vr.gr.

haarp
door haarp - Aug 18, 2014 om 22:48
514 Antwoorden / 62 Vragen

@ edrick3,

Bedankt.

tenormin
door tenormin - Aug 19, 2014 om 00:17
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@haarp, dat is vast alleen uit beleefdheid om te bedanken; de eerste link is nada en Appie is alom bekend. Doet men boodschappen in een bepaalde supermarkt, soms leveren ze ook aan huis. Dus niet alleen AH. Ligt aan de plaats waar u woont en dat is gemakkelijk te achterhalen, alleen even op uw supermarkt uw postcode invoeren en zien of ze al dan niet aan huis bezorgen.

aurora1
door aurora1 - Aug 19, 2014 om 01:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoals door @tenormin al gezegd, behalve AH doen diverse supermarkten ook aan deze dienst. Telefonisch uw bestelling doorgeven en het wordt dan thuis bezorgd. Mogelijk hangt dat mede af van het beleid van de betreffende supermarkt. Als u een supermarkt van Attent in de buurt heeft zou u daar eens kunnen vragen.

pi
door pieterwolters - Aug 20, 2014 om 09:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

AH.nl is inderdaad een goede. Veel keuze in ieder geval.

[Edit redactie]

ep
door eppos - Aug 20, 2014 om 12:48
23 Antwoorden / 0 Vragen

de boni heeft een webwinkel en bezorgt ook aan huis
http://www.bonisupermarkt.nl/webwinkel

dokun
door dokun - Aug 20, 2014 om 14:16
152 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wij doen veel van onze levensmiddelen aankopen bij de Hofwebwinkel. daar zijn bijna alle levensmiddelen te koop, deze zijn wel allemaal biologisch en direct vanaf de boer geleverd. de kwaliteit is erg goed, en de prijs redelijk en soms zelf goedkoper als de supermarkt. Wordt met een eigen bezorgdienst thuisbezorgd, helaas nog niet overal in Nederland.

Is zeker de moeite waard om uzelf te informeren. Succes daarmee... :)

dokun
door dokun - Aug 20, 2014 om 14:17
152 Antwoorden / 0 Vragen

Om een of andere reden is de url van de Hofwebwinkel.nl niet vermeld.

Hierbij nogmaals de url ik hoop dat die nu wel blijft staan..

www.hofwebwinkel.nl/

h19l49
door h19l49 - Aug 20, 2014 om 15:19
121 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op dinsdag 19 aug 2014, 08:50]AH.nl is inderdaad een goede. Veel keuze in ieder geval.

[Edit redactie]

En lekker duur.

endemion
door endemion - Aug 20, 2014 om 15:44
237 Antwoorden / 3 Vragen

@dokum
Als je een (klikbare) link wilt invoeren moet je even een stukje tekst of de link zelf selecteren en dan op het link knopje drukken en dan in die popup de link invoeren.

Ja ik weet het lomp geregeld hier dat links niet automatisch klikbaar gemaakt worden maja kwestie van ff aan danken.

https://www.hofwebwinkel.nl

tijger1
door tijger1 - Aug 20, 2014 om 16:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou daar moet je echt niet zijn. Één gele paprika voor € 1,29?

En die andere groenteprijzen rijzen ook de pan uit. Goedkoper dan in de supermarkt? Zelfs Appie is daarbij vergeleken nog voordelig.

tenormin
door tenormin - Aug 20, 2014 om 16:23
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, die hofwebwinkel, mamma mia, dan heb ik minimaal 2x AOW nodig om dit te betalen. Maar inderdaad, daar zou je bij Appie het dubbele kunnen kopen, inclusief bezorgkosten. Evengoed fijn dat er supers bezorgen: men wil toch niet altijd van anderen zijn voor de boodschappen als men het zelf niet meer kan doen. Mijn PLUS bezorgt hier jammer genoeg niet.

zwemmer
door zwemmer - Aug 23, 2014 om 15:27
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Even googelen misschien? Zeer handig hoor!

zwemmer
door zwemmer - Aug 27, 2014 om 21:14
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Kijk ook eens bij Coöponline. Zeer voordelig!

dokun
door dokun - Aug 29, 2014 om 11:38
152 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=endemion schreef op woensdag 20 aug 2014, 15:44]@dokum
Als je een (klikbare) link wilt invoeren moet je even een stukje tekst of de link zelf selecteren en dan op het link knopje drukken en dan in die popup de link invoeren.

Ja ik weet het lomp geregeld hier dat links niet automatisch klikbaar gemaakt worden maja kwestie van ff aan danken.

https://www.hofwebwinkel.nl

Bedankt voor de tip. Ga ik de volgende keer zo doen... :)

dokun
door dokun - Aug 29, 2014 om 11:41
152 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 20 aug 2014, 16:04]Nou daar moet je echt niet zijn. Één gele paprika voor € 1,29?

En die andere groenteprijzen rijzen ook de pan uit. Goedkoper dan in de supermarkt? Zelfs Appie is daarbij vergeleken nog voordelig.

Kunt u niet lezen of zo..?

Ik zeg "de prijs redelijk en soms zelf goedkoper als de supermarkt. " dat is iets anders dan u beweerd!

Tja kwaliteit en eerlijke Nederlandse producten daar betaal je vaak iets meer voor.

dokun
door dokun - Aug 29, 2014 om 11:49
152 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 20 aug 2014, 16:23]Nou, die hofwebwinkel, mamma mia, dan heb ik minimaal 2x AOW nodig om dit te betalen. Maar inderdaad, daar zou je bij Appie het dubbele kunnen kopen, inclusief bezorgkosten. Evengoed fijn dat er supers bezorgen: men wil toch niet altijd van anderen zijn voor de boodschappen als men het zelf niet meer kan doen. Mijn PLUS bezorgt hier jammer genoeg niet.

Gewoon onzin!

Bij AH zijn de prijzen niet veel lager als je dezelfde soort producten koopt >>> Biologisch eerlijk gekweekte en gefokte Nederlandse producten.

Dat kun je niet vergelijken met die goedkope rotzooi die je bij de supermarkten kunt kopen.

Als je het vergelijkt met producten die uit (buitenlandse) fabrieken komen en waarin heel erg veel (slechte) toevoegingen en vaak gif zit plus dat de werknemers worden uitgebuit en het milieu wordt vernietigd, ja dan is de HofWebWinkel duurder. Maar als je het vergelijkt met de eerlijke biologische producten uit Nederland die ook in de supermarkt te koop zijn, is de HofWebWinkel helemaal niet duur!

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2014 om 12:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@dokum

Dat is dan toch prima voor u?

gk
door gkantelberg - Sep 26, 2014 om 14:23
8 Antwoorden / 0 Vragen

Appie! Zij hebben de fijnste site en ook een app om boodschappen te doen. Ideaal! Als het gaat om het bouwen van een site die voor bezoekers het fijnste is, zijn zij hier zeker de beste in!

haarp
door haarp - Sep 26, 2014 om 17:12
514 Antwoorden / 62 Vragen

Nadeel is dat je bij appie voor minimaal € 70.00 moet bestellen.