an
door antonie70 Feb 14, 2014 om 15:13
Computers & telefonie

Windows 8.0 naar 8.1

Wie weet hoe ik windows 8.1 uit de Store kan installeren zonder dat mijn scherm op zwart komt en windows 8 Pro weer opnieuw moet installeren .In heb een HP pavilion dv7009 Notebook PC.
Een reperrateur heeft het diverse keren geprobeerd maar durft het niet meer.

617 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 14, 2014 om 15:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo antonie70,

Lees hier.

Suc6

an
door antonie70 - Feb 19, 2014 om 11:59
4 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 14 feb 2014, 15:51]Hallo antonie70,

Lees hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2014 om 12:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=antonie70 schreef op woensdag 19 feb 2014, 11:59][quote=edrick3 schreef op vrijdag 14 feb 2014, 15:51]Hallo antonie70,

Lees hier.

Suc6

?????
Bedoelde je Topantwoord? ;-)

Om te reageren kun je hieronder in het grijze veld je reactie typen.
Wil je na een quote reageren zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie.

Met vr.gr.

an
door antonie70 - Feb 19, 2014 om 14:49
4 Antwoorden / 4 Vragen

Aan edrick3,
Ik had dit all helemaal uitgewerkt voor ik de eerst maal naar Windows 8.1 ging dat ging goed tot een verse complete opstart ging en alles op zwart viel.Met mijn HP dv7009 ben ik toe naar een computer shop gegaan .Zij hebben toen en Oem versie van Windows 8 er op gezet plus mijn oude bestanden voor 125 euro .Ik kreeg toen in store geen Windows 8.1,alles geprobeerd maar het ging niet .Microsoft gebeld zij hebben mij HP overgenomen.diverse bestanden die door die firma er opgezet waren verwijderd .Mijn eigen versie er weer op gezet ,Daarna eindeloos updates binnen gehaald tot eindelijk in store Windows 8.1 weer aangeboden werd,heb ik deze update er opgezet toen kreeg ik weer een zwart scherm .Op aanraden van Microsoft die niet wisten hoe ik Windows er weer op te krijgen helpdesk HP (kost geld)gebeld, zij vertelde mij naar die firma terug te gaan.Daar is hij 3 weken geweest.Ik kreeg hem terug mer mijn eigen Windows 8 Versie er weer op .met de uitdrukkellijke opdracht Windows 8.1 die in store staat niet te starten want bij hen ging het ook mis (weer 35 euro). Wat ik verder moet weet ik niet.

edrick3
door edrick3 - Feb 19, 2014 om 15:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo antonie70,

Vreemde zaak.
Heb je een legale installatiedisk van W8?
Het is toch raar dat zo'n computerstore de zaak niet geïnstalleerd krijgt!
En je dan nog laten betalen ook.
Wat ik zou doen: m'n bestanden opslaan = veilig stellen.
De notebook terug (laten) zetten naar de fabrieksinstellingen.
Een GOEDE W8 (laten) installeren.
Updaten naar W8.1
En als alles werkt m'n bestanden terugzetten.

Zou toch maar eens bij die zaak vragen wat ze onder 'service' verstaan.

Suc6