samendeniz
door samendeniz Mar 9, 2013 om 22:32
Huishouden & energie

Woningbouw legt cv fout aan

Hallo iedereen.

Februari 2012 heeft de woningbouw cv aangelegd bij mij , ik had namelijk een gaskachel en wilde dat het gedaan was voordat mijn zoontje kwam.

Tijdens het aanleggen is er veel beschadigd en ook veel misgegaan. Hier heb ik natuurlijk mijn beklaag over gedaan en een klacht ingediend bij de woningbouw.

De mannen van het bedrijf die het aan kwamen leggen zijn ook meteen van het project afgegooid. Maar ik zat wel met de schade.

Mijn babykamer was net klaar en toen gebeurde het , gat in de muur van zo'n 30 cm breed , plinten kapot gelopen .
In mijn huiskamer hebben ze niets afgedekt en heeft mijn oude tv het dus begeven. Ik heb over alles mijn beklaag gedaan. Ik moest het maar verhalen op mijn inboedel verzekering die ik toen nog niet had.

Nu zijn we een jaar verder en komt de woningbouw opeens langs met iemand van dat bedrijf , maar oke 2 weken verder nog niets van gehoord.

Nu was ik dus toevallig bij de woningbouw vorige week en kreeg ik te horen dat de leidingen in mijn huis afgekeurd zijn op de manier waarop ze aangelegd zijn.

Ik heb meteen de bank gebeld waar ik inmiddels wel een inboedel verzekering heb en die vertelde mij dat woningbouw verenigingen het wel vaker via de inboedel spelen terwijl dit helemaal niet correct is. Dus dat de aannemer aansprakelijk is voor de schade in mijn huis.

De afgekeurde leidingen worden aankomende week dus veranderd en nu zit ik dus mooi met beschadigd behang , beschadigde muren. Heb een tussen raampje eruit laten tikken omdat daar de leidingen door zouden moeten komen. Dus er moet ook een nieuw raampje komen.

Volgens de woningbouw staat er in mijn contract dat ik verantwoordelijk ben voor het verf werk , maar dat is logisch ja als ik er net in ga. Maar dit is toch de fout van de woningbouw die hebben des tijds de manier van aanleggen goed gekeurd.

Wie o wie kan me helpen

481 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 9, 2013 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit moet me even van het hart. Het is niet je beklaag doen, maar je beklag doen.

Voor de rest is het misschien een goed idee om eens de huurcommissie in te schakelen, aangezien je ook nog met die schimmel (van het andere topic) zit.
En verder heb je hier ook nog wat informatie KLIK

ve
door verwijderd - Mar 9, 2013 om 23:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Zoekster ,

Bedankt voor je informatie. Ik ga morgen weer even bij de woningcomissie langs , daar zit mijn buurvrouw toevallig in.

Ik word er ondertussen gek van.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2013 om 01:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

De woningcommissie is geen huurcommissie.