pl
door plans Oct 27, 2007 om 21:48
Computers & telefonie

Word steeds gebeld door 07364444400

Hallo,

Ik heb een vervelend probleem, ik word om de 10 minuten gebeld door 07364444400. Ik heb zelf al gezocht naar dit nummer en het komt uit den bosch. Ook heb ik op andere forums ook al klachten gevonden maar geen oplossingen. Ik heb het nummer zelf ook al gebeld en het is een fax lijn.

Bij een telefoon winkel heb ik geïnformeerd en daar weten ze ook niet wat ik eraan kan doen.

Het gaat om een vaste telefoon aansluiting.

Harstikke bedankt alvast voor uw hulp.

5432 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 27, 2007 om 21:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Helaas, fax repeteerd veelal tot hij de boodschap kan overbrengen, kan wel een tijdje duren voor iemand fout doorkrijgt......

Als je de eigenaar niet kunt achterhalen om het te telefonisch melden kun je maar 1 ding doen, Terugfaxen dat ze naar verkeerd nummer (je nummer vermelden) zitten te  faxen en verzoeken dit te herstellen (faxen kun je bv op veel postkantoren).

Succes,

ra
door ramsedie - Oct 27, 2007 om 23:54
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik in google dat nummer intyp, dan kom ik o.a. uit op een site waarop staat dat het iets met SMS via de telefoon en dat het waarschijnlijk het nummer is van een SMS centrale, waarbij gesprokentekst omgezet wordt naar een SMS of andersom.

stacey
door stacey - Oct 28, 2007 om 13:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Las ik ook ergens, maar dit nummer komt niet voor tussen de lijst van sms centrales ; GSM Helpdesk Nederland : SMS centrales

varabas
door varabas - Oct 28, 2007 om 13:59
450 Antwoorden / 35 Vragen

(Heel) vroeger heette dit "telefonische overlast" en als je werd lastiggevallen door iemand, bedrijf of apparaat b.v. een fax dan zette PTT (KPN) je nummer op controle en als er inderdaad spake was van lastigvallen dan benaderde PTT deze "plager" en werd bij herhaald plagen afgesloten. (Zelf meegemaakt als "geplaagde")

Moet toch tegenwoordig met de computer bestuurde telefooncentrales toch helemaal een makkie zijn.

Dus mijn advies: Melden bij je provider !

Bassie (Werd als kind al geplaagd, maar wat wil je met zo'n neus)

varabas
door varabas - Oct 28, 2007 om 15:44
450 Antwoorden / 35 Vragen

Op de onderstaande link naar een website zie ik dat het telefoonnummer 07064444400 wordt gebruikt als nummer van een SMS centrale. Misschien is er iemand die een SMS verstuurd naar uw vaste nummer en dit is alleen maar mogelijk om te lezen met een aangepast telefoontoestel.

Klik op : SMS centrale  (onderaan deze site staat hier iets over vermeld) wie weet

Bassie

wi
door wilger - Dec 27, 2007 om 21:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

je hebt denk ik het nr verkeerd is 06736444400 is een sms centrale
[sms ontvangen kost niets]