p
door p de ruijter Nov 5, 2014 om 15:43
Elektronica & tv

Ziggo

half october gingen binnen een week 2philips digitale ontvangers kapot (dacht ik)van ziggo,nieuwe besteld en toen zag ik dat freqentie code en id code waren veranderd dus nieuwe codes ingevoert op philips ontvangers en toen werkte ze weer,geen bericht van ziggo gehad dat de codes veranderen ook op ziggo side geen bericht,voel me gepakt voor 108 euro door ziggo,wat kan ik hier tegen doen?

423 3 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 5, 2014 om 15:50
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u ze van Ziggo geklocht? Nooit geweten dat Ziggo de leverde.

de eelco
door de eelco - Nov 6, 2014 om 13:13
607 Antwoorden / 92 Vragen

misschien de volgende keer ziggo bellen...
als er een probleem is met mijn ontvanger dan staat er in mijn tv beeld een code die ik dan op internet opzoek en dan weet ik meestal wel wat er aan de hand is en anders bel ik gewoon gratis naar ziggo....

wi
door willem=a - Dec 3, 2014 om 06:34
21 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo heeft sinds kort voor heel Nederland nog maar één frequentie en ID code (netwerk nummer). Ik heb al daar al aangekaart dat volgens mij niemand daarvan op de hoogte was gebracht. Nu werk ik veel met Humax en die bleven gewoon werken en bij de laatste updates zijn meteen de juiste gegevens ingevoerd, zodat je dat niet behoeft te veranderen, maar dat geld niet voor alle typen en lang niet voor alle decoders. Er zijn meer mensen die in de kosten zijn gekomen door deze handeling en ik zou dan ook zeker aandringen op teruggave van de kosten, of op zijn minst en coulance regeling. Maar dan moeten de uiteraard de nieuwe decoders wel terug en de vraag is of men de oude nog heeft, want de kliko is daar erg gewillig...

mvg. Willem.