sa
door sammie4 Feb 28, 2015 om 20:11
Elektronica & tv

Ziggo nieuwe kabel onder de grond?

Ook wij hebben problemen met Ziggo. Monteur is thuis geweest en heeft geconstateerd dat de kabel onder het huis vernieuwd moet worden. We kijken nu via de HUMAX.Ons beeld is nu prima ondanks het feit dat de kabel nog niet vernieuwd is. Dit gebeurt op 4 maart door BAM. Op onze vraag of deze nieuwe kabel echt nodig is, zei de mevrouw van Ziggo dat we nu goed beeld hadden door het heldere weer. Ze vertelde dat de straat niet helemaal open hoeft, omdat de kabel er door geschoten zou worden." Ik heb hier zo mijn twijfels over. Wat is wijsheid?

2880 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 28, 2015 om 20:33
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wijsheid in dit geval is, net als hier op 2 maart, eerst even afwachten hoe een en ander verloopt. Ik wacht eerlijk gezegd ook met angst en beven op de omwisseling maar door alle negatieve berichtgeving worden de meesten nu wat nerveus, vooral door de uitzending van vanavond. Er zijn hier ook al op de site vragen geweest en dat er hulpdiensten van de Ziggo in de buurt zouden zijn, maar daar heb ik hen niet over gehoord, heb dit alleen van een forumlid van deze site. Dus wacht u (ook) even af hoe de zaken verlopen.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 28, 2015 om 20:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja wat is verstandig niet doen maar afwachten wat er nog slechter gaat worden of de knoop door hakken. Wat is het nadeel van een nieuwe grondkabel voor u? Moet u dat betalen dan zal ik ook wachten tot het werkelijk nodig is. Maar als Ziggo het nu laat doen en het u niets kost zal ik wel toe happen.

jo
door joentje1978 - Feb 28, 2015 om 21:06
367 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 28 feb 2015, 20:42]Ja wat is verstandig niet doen maar afwachten wat er nog slechter gaat worden of de knoop door hakken. Wat is het nadeel van een nieuwe grondkabel voor u? Moet u dat betalen dan zal ik ook wachten tot het werkelijk nodig is. Maar als Ziggo het nu laat doen en het u niets kost zal ik wel toe happen.

Als er geen kosten aan verbonden zitten en uw hele tuin hoeft niet overhoop gehaald worden dan zou ik gewoon een nieuwe kabel laten leggen.
Deze is niet en zal betere specificaties hebben dan de oude waardoor u minder snel problemen zult krijgen.

[quote=tenormin schreef op zaterdag 28 feb 2015, 20:33]Wijsheid in dit geval is, net als hier op 2 maart, eerst even afwachten hoe een en ander verloopt. Ik wacht eerlijk gezegd ook met angst en beven op de omwisseling maar door alle negatieve berichtgeving worden de meesten nu wat nerveus, vooral door de uitzending van vanavond. Er zijn hier ook al op de site vragen geweest en dat er hulpdiensten van de Ziggo in de buurt zouden zijn, maar daar heb ik hen niet over gehoord, heb dit alleen van een forumlid van deze site. Dus wacht u (ook) even af hoe de zaken verlopen.

Als uw kabelinstallatie voorzien is van degelijk aansluitmateriaal dan heeft u niets te vrezen, dan zou het gewoon vlekkeloos moeten werken.

jo
door joentje1978 - Feb 28, 2015 om 21:07
367 Antwoorden / 6 Vragen

niet=nieuw

van leyden
door van leyden - Feb 28, 2015 om 21:51
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Of die kabel nodig is, valt te betwijfelen.
Het argument is natuurlijk wel larie koek, dat heldere weer. Wat nou helder weer?
Ze lullen maar wat.

Zou wel vantevoren schriftelijk vastleggen of de bende beperkt blijft zoals ze zelf schetsen.
tenminste.. als ts toestemming moet geven,