pu
door pulzar Aug 28, 2006 om 17:19
Computers & telefonie

Zijn er mensen die ook geen gsm ontvingen bij postorder besteling pixmania?

Mischien een aparte vraag en ik wil het ook absoluut niet aan de leverancier pixmania wijten maar het zit zo we hebben vorige week een sonyericson gsm besteld via de website van pixmania, en deze betaald en laten versturen blijkbaar gaat dat via een duitse koeriersdienst dpd , bij aankomst van de doos doet de jongste (15) open die op dat moment alleen thuis is, een koerier voor de deur met zijn gsm , maar de doos lijkt de beschadigd dus hij wil hem niet aannemen de koerier gaat moeilijk doen zet de jongen onder druk om te tekennen voor beschadigde ontvangst dit allemaal is gebeurt ma28-8-2006 en gaat er vandoor helaas de doos  was inderdaad opengemaakt langs onder waarin de doos van de gsm zat beschadigd zonder gsm de gsm was helaas gestolen wel de kabeltjes niet de gsm .wie heeft er soortgelijke ervaringen met of pixmania met of dpd koeriersdienst ? het zit me enorm hoog allemaal om zo door wie dan ook besodemieterd te worden ik had ondertussen best wat vertrouwen met aankopen via het net maar na vandaag ben ik weer enorm gaan afvragen wat wel en wat niet en ja natuurlijk had ik zelf gecontroleerd of het wel in orde was maar een jongen van 15 ??.

ik wacht op reacties van medelotgenoten en of mischien wel positieve reacties ?

ronny platschorre heinkenszand

612 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 28, 2006 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een beschadigde doos,  ik kreeg een geopende en weer met ander plakband dichtgeplakte doos, en moets onder remboers betalen, en dat bovenste plakband gebruikt deze postorder firma nooit en het was dus ook gewisseld met stenen..  Niet het postorder, maar TPG heeft uitzendkrachten en wie welk pakketje doet???

Duidelijk herkenbaren dozen van Electro en Ero firma's komen regelmatig geopend  en hersloten, maar een bevriende TPG post medewerker mag niets zeggen want er moeten nog mensen uit....!

Maar de uitzendkrachten komen overal vandaan, en als er een buurman in de bajes zit, en je ziet toevallig ook een collega die enkele weken terug niet op het werk kwam,,,, dan weet je wel genoeg.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2006 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al eerder zaken gedaan met pixmania, waaronder een externe harddisk en nooit problemen gehad. Misschien toch denken aan TPG?

groeten Sylvia H

ve
door verwijderd - Apr 26, 2007 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klinkt me allemaal heel bekend in de oren. DPD belde aan en de bezorger adviseerde mij om het pakketje te weigeren omdat hij zag met het inladen van zijn vrachtwagen dat de doos open was gemaakt. Hij had geconstateerd dat er alleen een soort van kaart in zat. Dus ik zeg, nou er had ook een mobiele telefoon in horen te zitten. Nee zegt hij die zat er niet in dus ik zou het pakketje niet aannemen als ik u was want dan krijgt u uw geld terug. Dus ik het pakketje geweigerd, dit was op 2 april 2007. Het is nu 26 april 2007 en ik heb mijn geld nog niet terug  !!!!!

ve
door verwijderd - Apr 26, 2007 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aaangifte doen bij de politie een brief sturen naar het bedrijf met kopie en na maanden komt het goed heeft mij denk ik d ehelft aan telefonereen en aan brieven gekost maar de gsm is uiteindelijk vergoed dankzij het politie raport ,

sterkte

ve
door verwijderd - May 7, 2007 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Grappig, bij mij geven ze ook de vervoerder/kiala de schuld.

Nooit meer kopen bij Pixmania dus.

Ze wijzen je er ook heel handig op dat je beter niet te lang met ze kan bellen ivm de gesprekkosten, lees de algemene verkoopvoorwaarden nog maar even door, we laten zo snel mogelijk iets van ons horen, dat zeggen ze wel!  Maar horen doe je niets meer van ze! Een verschrikkelijk bedrijf waar je als consument besodemieterd wordt waar je bij staat.