ja
door jarek65 Dec 3, 2014 om 15:34
Huishouden & energie

Zitzak

In december 2013 heeft mijn zoon een zitzak van Ajax gekocht. Naarmate hij de zitzak meer ging gebruiken, begon hij witte korrels te lekken. Er zit geen gat in, en de rits sluit goed. Waardoor ik denk dat de korrels door het stof komen. Elke keer als hij probeert om erop te zitten, komen er een hoop van deze korrels vrij, die over zijn hele kamer zijn verspreid. Hij is hierdoor erg van streek geraakt, hij heeft maanden lang moeten sparen om deze zak te kopen, en dan lekt hij nu zo erg de situatie ondraaglijk is geworden. Deze zitzak is nog geen jaar oud!
In de hoop dat hij geholpen zou worden heeft hij een e-mail geschreven aan Ajax- Fanshop. Daar heeft hij geen reactie op gekregen. Telefonisch contact gaf ook onvoldoende effect. Wij zijn persoonlijk naar de Ajax- Fanshop gedaan en tot onze verbazing wilde ze niets van weten. Leidinggevende van de winkel beweerde dat ze geen enkele garantie geven voor deze producten en zodoende ook niets voor ons kunnen doen.
Wat moet ik hiermee? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

1830 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 3, 2014 om 15:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u kunt toch zien of de stof zo grof geweven is dat de korrels er door kunnen komen?

Misschien een voering van een oud laken maken?

costnix
door costnix - Dec 4, 2014 om 11:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voorzichtig gaan zitten in de zitzak voorkomt dit probleem. Als men zich in de zitzak laat ploffe c.q. Springt zullen de naden iets wijken en ontsnappen er korrels.

edrick3
door edrick3 - Dec 4, 2014 om 11:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jarek65,

Plaats je klacht eens op Klachtenkompas, wie weet helpt dit om tot een oplossing te komen.
Klik hier.

Suc6

ho
door hopetobehelping - Dec 5, 2014 om 17:53
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jarek65,

als de zitzak echt een probleem aan het worden is voor uw zoon is het denk het verstandigst om deze gewoon weg te doen. Ik heb geen idee welke prijs u ervoor betaald heeft, maar uw kind wilt u geen leed aan doen.
De reactie van de ajax-shop is uiteraard jammer maar u kunt er verder weinig mee denk ik.

Wij hebben ook een ajax-zitzak gehad (gekocht destijds bij Kwantum. Bedrag weet ik niet meer precies, maar was onder de 50 euro volgens mij) en we hebben dit probleem nooit gehad.
Het is wellicht een andere zitzak dan uw zoon nu heeft. Onze zoon was er erg blij mee.
Op marktplaats zijn die Ajax zitzakken die wij hadden nogal eens te koop.
Natuurlijk erg sneu als u de zitzak waar uw zoon zo hard voor gespaard heeft weg doet, maar wie weet is uw zoon toch nog blij als u via marktplaats een andere Ajax zitzak voor hem koopt (die geen korrels lekt).