nyhyji80
door nyhyji80 Mar 19, 2018 om 15:06
Vakantie & reizen

Betalen Euro in Macadonie

Wie heeft er ervaring met betalen in Euro"s in Ochrid Macadonie
Bijv. dank voor uw reactie

1130 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 19, 2018 om 15:11
16867 Antwoorden / 108 Vragen

Zou toch maar Denari op zak hebben, is dus voordeliger. Bestellen bij je bank. Hoewel je met je pas/creditcard ook kan betalen. Maar reken dan wel op extra kosten. Je hoeft je pas niet op wereld te laten zetten.

hansje klein
door hansje klein - Mar 19, 2018 om 15:18
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Info-bronnen: gwktravelex.nl, anwb.nl en uw eigen bank natuurlijk.

Pas op:

• Invoer: maximaal 20.000 Denar per persoon.
• Uitvoer: maximaal 20.000 Denar per persoon.
• Invoer buitenlandse valuta: vrij tot tegenwaarde € 2.000.
• Uitvoer buitenlandse valuta: vrij tot maximaal aangegeven bedrag

hansje klein
door hansje klein - Mar 19, 2018 om 15:20
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Edit

aurora1
door aurora1 - Mar 19, 2018 om 15:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou het advies van @tenormin opvolgen.
Lees ook hier o. a. de informatie bij Betalen (op rode regel klikken): https://www.anwb.nl/vakantie/macedonie/informatie
en lees hier: https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen/macedonie

ho
door holy53 - Mar 19, 2018 om 15:25
68 Antwoorden / 1 Vragen

Is in Ohrid heel goed te doen. De koers die ze hanteren is zeer netjes.
Alleen in kleine winkeltjes en op de markt liever geen euros. In Cafes en restaurants en niet te vergeten de taxi is euro top!