Boeking parkeren terwijl parkeerplaatsen gesloten was
Op 8 juni jl had ik een vlucht geboekt naar Faro , vertrek 07.10
Omdat er geen treinen rijden zo vroeg, nam ik de auto.
Lang parkeren op schiphol P2 en P3 waren gesloten.
Op internet kon ik reserveren bij Allopark.com, van 8 juni 04.00 t/m 12 juni 15.15 Kosten €25,54
Geboekt op 31 mei 2020 om 12.00 uur
Op 31 mei 2020 om 12.14 kreeg ik een mail van 247Parking.nl bericht deze boeking bij Allopark.com te anuleren.
Reden parkeerplaats was tot eind juni gesloten.
247Parking geeft aan dat Allopark nog steeds aktief is met aanbieden, met de wetenschap dat parkeerplaatsen gesloten zijn.
op 31 mei 15.18 heb ik vervolgens bij Quickparking geboekt.
Op 6 juni kreeg ik van Quickparking eveneens bericht met gegevens.
Ik denk dat klinkt vertrouwd, en ik betaalde direct €38,45
Op 8 juni 04.00 was alles gesloten, 2 keer er ingeluist en toen maar naar schiphol duur P1
Ging dat vliegtuig dan wel? En zo ja, kwam u het land in of moest u terug. En waar heeft u de auto uiteindelijk gelaten?
waar heeft u de auto uiteindelijk gelaten?
TS schrijft: toen maar naar schiphol duur P1
Tja, mijn makke hé? Niet nieuw. Zie dat gewoon niet.
Wat een gekl.....
Hopelijk toch nog een goede reis gehad.
Neem aan dat je het betaalde geld hebt terug gehad.
Ik vraag me af of u goed de website van Schiphol heeft gelezen. https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-lang-parkeren/
Lang parkeren in de garage of op het terrein
Langer dan drie dagen op reis? Of je nu je auto op het onoverdekte terrein zet of liever gebruikmaakt van de overdekte garage: op P3 is het prettig parkeren.
Het terrein is goed bereikbaar vanaf de snelweg. En de gratis snelbus - die iedere tien minuten vertrekt - brengt je in zo'n vijf minuten naar de vertrekhal.
Bij de ingang van P3 vind je een handig in- en uitlaadpunt voor bagage, zodat je niet met je koffers hoeft te sjouwen nadat je je auto hebt geparkeerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer