Dolfijnvakanties
Ik heb bij Dolfijnvakanties informatie gevraagd om naar Berlijn te gaan en kreeg een brief voor een gesprek over de aanvraag. Deze organisatie organiseerd vakanties voor mensen met een beperking. Tijdens het gesprek vertel ik dat ik niet wil boeken en de medewerker doet dit toch. Nu wil dolfijn vakanties dat ik toch ga bealen voor iets wat ik niet wil . Ik kreeg de formulieren op 31 maart 2015 thuis gestuurd en heb binnen een week laten weten dat ik ervan afzie dit heb ik telefonisch gedaan voor 7 april 2015 en heb niets terug gestuurd. Wat kan ik doen om de betaling tegen te gaan?
Beste brui0929,
heeft u ergens uw handtekening onder gezet ?
Als u niet geboekt heeft dan kan men toch niet verwachten van u dat u gaat betalen.
Dan zou men mijn gegevens (als men die kende) ook wel kunnen invoeren en mij vervolgens een rekening sturen.
Hallo brui0929,
.....Tijdens het gesprek vertel ik dat ik niet wil boeken en de medewerker doet dit toch. .....
Maar daar ben je toch zelf bij? Heb je een handtekening gezet?
Je hebt de bevestiging dus schriftelijk thuisgestuurd gekregen.
Je hebt telefonisch laten weten dat je er van afziet maar daar heb je geen bevestiging van.
Reizen vallen trouwens niet onder de zaken die je binnen 14 dagen kunt annuleren.
Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
Koopt u een van de volgende producten op afstand? Dan krijgt u geen bedenktijd:
reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding.
tijdsgebonden producten, zoals losse tijdschriften of kranten; Let op: sluit u een abonnement af op een tijdschrift of krant? Dan hebt u wel bedenktijd.
producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld een maatpak, drukwerk, een fotoalbum of sieraden naar uw eigen ontwerp.
producten die snel kunnen bederven, zoals eten of bloemen.
(Bron:Consuwijzer)
Ben dus bang dat je - als je wilt annuleren - annuleringskosten moet gaan betalen.
De belangrijkste vraag is nu dus: ben je een overeenkomst aangegaan???
Met vr.gr.
Inderdaad is de hamvraag: "Heeft u iets getekend?" en zo ja, wat?
Als u niets getekend heeft, jammer en helaas voor de verkoper, no cigar!
Nee, ik heb niets getekend
oké, niets getekend, geen bewijs dat u een overeenkomst bent aangegaan.
Dus, wie eist, bewijst. Geen bewijs= Geen geld!
Mogelijk dat de verkoper een valse handtekening heeft gezet, om zijn provisie te vergroten.
Vraag per telefoon of mail de getekende overeenkomst maar eens op!
@brui0929,
...... Wat kan ik doen om de betaling tegen te gaan?.....
In ieder geval contact opnemen en om opheldering vragen. Niet op z'n beloop laten.
Met vr.gr.
Bij geen bewijs ( handtekening ) gewoon niet betalen. U heeft toch geen rekening nummer doorgegeven.
Het komt mij trouwens allemaal erg intimiderend over, persoonlijk zou ik een klacht indienen.
Ekiem
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer