Geen teruggaaf abonnements geld
Ik heb een probleem met Sanoma, ik heb via internet in een abonnement met 2 kaarten voor de woonbeurs besteld en betaald. maar geen abonnement en kaarten gekregen. naar veel gebel en opsturen duplicaat betaling ontving ik op 24-09 mijn geld terug.
ik moest op de website het opnieuw proberen op 18-09-15 opnieuw via de website kaarten en abonnement af gesloten
ik heb met moeite ging eerst niet goed de kaarten kunnen uitprinten voor € 45,00 . maar weer geen bevestiging van abonnement ontvangen. naar herhaaldelijk gebel weer een abonnement besteld met accept giro kaart voor 1 seizoen.
nu is het 26/11/2015 met het sturen 2x van kopie betaling
via de bank/website heb ik na diverse telefoontjes nog geen geld terug ontvangen dit gaat dan financeteambackoff deze ontvangen de mail met kopieën maar ik hoor verder niets diverse keren gebeld ( namen va wie ik gesproken heb bezit ik) maar ik blijf wachten elke keer smoes meneer het is druk en er word aan gewerkt,
nu zo.n 2 maanden later nog geen bericht van Sanoma zelfs niet van dat ik contact met hen heb gehad .
Ik heb nog steeds € 45,00 tegoed maar ontvang niets, ik weet niet hoe ik hiermee verder mee moet om mijn eigen geld terug te ontvangen kunt u mij helpen?
hr..Zijlstra
Nieuw op Vraag & Beantwoord
DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer
Cookies???
Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!
Graag normale antwoo
...
Lees meer
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer