oz
door ozijlstra Nov 26, 2015 om 11:53
Vakantie & reizen

Geen teruggaaf abonnements geld

Ik heb een probleem met Sanoma, ik heb via internet in een abonnement met 2 kaarten voor de woonbeurs besteld en betaald. maar geen abonnement en kaarten gekregen. naar veel gebel en opsturen duplicaat betaling ontving ik op 24-09 mijn geld terug.
ik moest op de website het opnieuw proberen op 18-09-15 opnieuw via de website kaarten en abonnement af gesloten
ik heb met moeite ging eerst niet goed de kaarten kunnen uitprinten voor € 45,00 . maar weer geen bevestiging van abonnement ontvangen. naar herhaaldelijk gebel weer een abonnement besteld met accept giro kaart voor 1 seizoen.
nu is het 26/11/2015 met het sturen 2x van kopie betaling
via de bank/website heb ik na diverse telefoontjes nog geen geld terug ontvangen dit gaat dan financeteambackoff deze ontvangen de mail met kopieën maar ik hoor verder niets diverse keren gebeld ( namen va wie ik gesproken heb bezit ik) maar ik blijf wachten elke keer smoes meneer het is druk en er word aan gewerkt,
nu zo.n 2 maanden later nog geen bericht van Sanoma zelfs niet van dat ik contact met hen heb gehad .
Ik heb nog steeds € 45,00 tegoed maar ontvang niets, ik weet niet hoe ik hiermee verder mee moet om mijn eigen geld terug te ontvangen kunt u mij helpen?
hr..Zijlstra

472 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita567
door marita567 - Nov 26, 2015 om 12:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

Kijk hier wat uw rechten zijn bij aankoop op Internet scroll naar beneden , zie daar antwoord .
klik hier

Met vr,gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

Rienvh
Rienvh - May 10, 2024 om 08:26
Computers & telefonie

Cookies???

Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!

Graag normale antwoo ... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer