Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

oz
ozijlstra - 26-11-2015 11:53:36
Vakantie & Reizen

geen teruggaaf abonnements geld

Ik heb een probleem met sanoma, ik heb via internet in een abonnement met 2 kaarten voor de woonbeurs besteld en betaald. maar geen abonnement en kaarten gekregen. naar veel gebel en opsturen duplicaat betaling ontving ik op 24-09 mijn geld terug.
ik moest op de website het opnieuw proberen op 18-09-15 opnieuw via de website kaarten en abonnement af gesloten
ik heb met moeite ging eerst niet goed de kaarten kunnen uitprinten voor € 45,00 . maar weer geen bevestiging van abonnement ontvangen. naar herhaaldelijk gebel weer een abonnement besteld met accept giro kaart voor 1 seizoen.
nu is het 26/11/2015 met het sturen 2x van kopie betaling
via de bank/website heb ik na diverse telefoontjes nog geen geld terug ontvangen dit gaat dan financeteambackoff deze ontvangen de mail met kopieën maar ik hoor verder niets diverse keren gebeld ( namen va wie ik gesproken heb bezit ik) maar ik blijf wachten elke keer smoes meneer het is druk en er word aan gewerkt,
nu zo.n 2 maanden later nog geen bericht van sanoma zelfs niet van dat ik contact met hen heb gehad .
ik heb nog steeds € 45,00 tegoed maar ontvang niets, ik weet niet hoe ik hiermee verder mee moet om mijn eigen geld terug te ontvangen kunt u mij helpen?
hr..zijlstra