jantje7
door jantje7 Jul 28, 2011 om 18:50
Vakantie & reizen

Gratis deelname Vriendenloterij

Vandaag lot gekregen voor 1 maand gratis deelname.
Stopt automatsch van Vriendel Loterij.

Kun je er op vertrouwen dat het inderdaad eenmalig is of zit je er toch weer tot wederopzegging aan vast.

Wie weet hierop het antwoord.

Jantje

7687 9 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 28, 2011 om 18:54
11569 Antwoorden / 51 Vragen

De zogenaamde Gratis Vriendenloterij is éénmalig gratis, daarna heb je een abonnement wat NIET gratis is. Inderdaad zit je eraan vast tot wederopzegging.

Ik stel mijzelf altijd de vraag als ik het woord GRATIS zie of hoor: "Hoe gratis is dat gratis?" Anders gezegd: "Wat is de adder (of de boa constructor) onder het gras?"

valerius-2
door valerius-2 - Jul 28, 2011 om 18:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Je doet alleen voor die prijzen mee die in de brief vermeldt staan. IK heb hem dus gelijk weg gedaan ik vetrouw die s.g. gratis loterijen voor nog geen cent. je krijgt onherroepelijk allerlei reclame hiervoor achteraf.

tdehond
door tdehond - Jul 28, 2011 om 18:58
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik kijk dergelijke aanbiedingen niet eens in. Ze gaan regelrecht richting oud papier.

edrick3
door edrick3 - Jul 28, 2011 om 19:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jantje7,

Van de site:
1 maand gratis deelname stopt automatisch

Alsjeblieft, je gratis lot van de VriendenLoterij t.w.v. € 8,80! Je maakt met dit lot vier weken kans op superprijzen.

Vul snel de code in. Deelname is gratis en verplicht je tot niets. Veel succes!

Na deelname met jouw gratis lot stopt je deelneming aan de VriendenLoterij automatisch.

Maar let wel goed op dat dit ook inderdaad gebeurt!!
Ze blijven je bestoken met reclame.

Met vr.gr.

vriendenloterij
door vriendenloterij - Jul 29, 2011 om 15:13
7 Antwoorden / 0 Vragen

Het gratis lot van de VriendenLoterij verplicht je tot niets en stopt automatisch. https://gratislot.vriendenloterij.nl/

tdehond
door tdehond - Jul 29, 2011 om 15:18
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Let wel: u moet 18 jaar of ouder zijn om mee te kunnen doen aan deze loterij.

jantje7
door jantje7 - Jul 29, 2011 om 15:18
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Het antwoord van de vriendeloterij zelf heeft mij overtuigd om deze keer toch maar mijn geluk te beproeven.
Alleen las ik bij het activeren dat je een 06- telefoon nummer moet invullen.
Jammer geen mobiel nummer beschikbaar.
Een andere keer beter.
Allen bedankt voor de reacties.

Jantje

sonjaatje
door sonjaatje - Jul 29, 2011 om 15:20
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Verzin je toch gewoon een 06- nummer.

vriendenloterij
door vriendenloterij - Jul 29, 2011 om 16:01
7 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan in plaats van een 06-nummer ook je vaste telefoonnummer opgeven. Succes!