Heeft rechts bijstand hier nut bij?
Hallo,
Wij zijn afgelopen September naar Turkije geweest via prijsvrij. (onder neckerman)
Met de heenreis ging het al vreemd dat onze vliegmaatschapij werd veranderd in een ander vreemd vliegmaatschapij waar ik nog nooit van gehoord had. Dat gebeurde 2 dagen voordat we gingen vliegen. Achteraf gelukkig allemaal meegevallen.
Maar toen... We hebben 9 dagen geboekt. Alles verder goed verlopen tot we op de 8e dag bij het zwembad vandaan werden geroepen via de speakers dat er een suprise bij de balie lag voor ons. Het voelde meteen al niet goed dus we zijn meteen er naar toe gelopen spraken daar de manager en die vertelde dood fijn dat we onze vlucht gemist hadden. Na vele malen uitleggen kwamen hij en wij erachter dat er dus een wijziging had plaats gevonden naar een dag eerder. En dat ze vanochtend op ons gewacht hebben. Maar wij hebben niets vernomen dus dan gaat dat nogal moeilijk. Dus de manager van het hotel vertelde dat wij op de vlucht van dezelfde avond waren gezet en dat we dus om 18.00 werden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Dat kregen we om 17.00 uur te horen.In een uur tijd moesten we dus nog alles doen en aangezien we helemaal geen verdere informatie hadden over de vlucht hebben wij geprobeerd Neckerman te bereiken maar zowel het gewone als noodnummer werd al die tijd niet opgenomen. Een hoop paniek en stress. We moesten ons maar overgeven eraan en kijken hoe dat af zou lopen. Gelukkig voor ons dat in het volgende hotel nog meer mensen hetzelfde meemaakte en die gelukkig wel een vluchtnummer hadden gekregen. Dus uiteindelijk is dat ook redelijk afgelopen. Maar niet dankzij Neckermann.
Wij hebben inmiddels weken geleden een klacht gestuurd met uitleg en de vergoeding van onze dag die we eerder naar huis moesten. Ze zouden binnen 4 weken beantwoorden. Op de laatste dag van de 4e week heb ik zelf maar weer een mailtje gestuurd of ik nog wat te horen kreeg. Het antwoord was dat het wat uitliep en dat ze ''hopen binnen 3 weken te kunnen beantwoorden''.
De hoop is bij mij inmiddels weg...
Het enige wat ik wilde is antwoord en me dag en compensatie terug. Maar aangezien ik na bijna 7 weken nog niets gehoord heb. Wil ik waarschijnlijk de rechtsbijstand inschakelen. Kost me wel me eigen risico.
Nu vraag ik me af of dat wel de moeite waard is en of er meer te plukken valt want ik wilde niet moeilijk doen en zou snel tevreden zijn met me dag terug maar we worden totaal niets serieus genomen en ben benieuwd of hier meer aan te doen is.
Hebben meer mensen zoiets meegemaakt. en Zoja hoe is dat dan opgelost?
Dat had ik al gelezen...
De site van Anvr uitgepluist.
Veel gegoogeld enz. en uit eindelijk word het alleen maar onduidelijker voor mij door zoveel te lezen vandaar dat ik hier een bericht/vraag achter laat..
Dus al die site's word te onduidelijk en staan mijn antwoorden niet op waar ik wat mee kan.
Site's met soortgelijke verhalen of processen heb ik iets meer aan.
In ieder geval bedankt..
Ik zou de route van de geschillencommissie volgen, er staat nergens bij hoeveel je voor de reis hebt betaald, maar het zou zomaar kunnen dat wat je hoopt te ontvangen gelijk is aan je eigen risico bij de rbv.
klik HIER, lees goed de brochure door, let daarbij vooral op de termijnen, dus laat je niet aan het lijntje houden!
Inderdaad, goed advies. Met een redelijk voorstel en goede omschrijving van de klachten is de kans op gelijk krijgen reëel is mijn ervaring (wel van jaren geleden).
Hallo,
Ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt.
Neckermann veranderde plotseling mijn avondvlucht in een ochtendvlucht.
Dit mogen zij niet doen.
Klacht gedeponeerd bij EU-claim.
Ik heb 3 jaar moeten wachten op de uitspraak van de rechter, ben in gelijk gesteld en Transavia, welke de vlucht uitvoerde moest betalen.
Dit betrof een vlucht naar Tenerife, 2 x 400 euro minus de kosten van EU-claim.
Dus neem contact op met EU-claim of schakel je Rechtsbijstand in.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer