Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
missiej87 - 21-10-2014 22:35:54
Vakantie & Reizen

Heeft rechts bijstand hier nut bij?

Hallo,

wij zijn afgelopen september naar turkije geweest via prijsvrij. (onder neckerman)
met de heenreis ging het al vreemd dat onze vliegmaatschapij werd veranderd in een ander vreemd vliegmaatschapij waar ik nog nooit van gehoord had. dat gebeurde 2 dagen voordat we gingen vliegen. achteraf gelukkig allemaal meegevallen.

maar toen... we hebben 9 dagen geboekt. alles verder goed verlopen tot we op de 8e dag bij het zwembad vandaan werden geroepen via de speakers dat er een suprise bij de balie lag voor ons. het voelde meteen al niet goed dus we zijn meteen er naar toe gelopen spraken daar de manager en die vertelde dood fijn dat we onze vlucht gemist hadden. na vele malen uitleggen kwamen hij en wij erachter dat er dus een wijziging had plaats gevonden naar een dag eerder. en dat ze vanochtend op ons gewacht hebben. maar wij hebben niets vernomen dus dan gaat dat nogal moeilijk. dus de manager van het hotel vertelde dat wij op de vlucht van dezelfde avond waren gezet en dat we dus om 18.00 werden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. dat kregen we om 17.00 uur te horen.in een uur tijd moesten we dus nog alles doen en aangezien we helemaal geen verdere informatie hadden over de vlucht hebben wij geprobeerd neckerman te bereiken maar zowel het gewone als noodnummer werd al die tijd niet opgenomen. een hoop paniek en stress. we moesten ons maar overgeven eraan en kijken hoe dat af zou lopen. gelukkig voor ons dat in het volgende hotel nog meer mensen hetzelfde meemaakte en die gelukkig wel een vluchtnummer hadden gekregen. dus uiteindelijk is dat ook redelijk afgelopen. maar niet dankzij neckermann.

wij hebben inmiddels weken geleden een klacht gestuurd met uitleg en de vergoeding van onze dag die we eerder naar huis moesten. ze zouden binnen 4 weken beantwoorden. op de laatste dag van de 4e week heb ik zelf maar weer een mailtje gestuurd of ik nog wat te horen kreeg. het antwoord was dat het wat uitliep en dat ze ''hopen binnen 3 weken te kunnen beantwoorden''.
de hoop is bij mij inmiddels weg...

het enige wat ik wilde is antwoord en me dag en compensatie terug. maar aangezien ik na bijna 7 weken nog niets gehoord heb. wil ik waarschijnlijk de rechtsbijstand inschakelen. kost me wel me eigen risico.
nu vraag ik me af of dat wel de moeite waard is en of er meer te plukken valt want ik wilde niet moeilijk doen en zou snel tevreden zijn met me dag terug maar we worden totaal niets serieus genomen en ben benieuwd of hier meer aan te doen is.

hebben meer mensen zoiets meegemaakt. en zoja hoe is dat dan opgelost?