zonnebloem_4844332
door zonnebloem_4844332 Oct 29, 2013 om 12:13
Vakantie & reizen

Jiba laat niets meer van zich horen

Wij zijn in september via een boeking bij Jiba naar Corfu geweest.
Er blijken op het eiland Corfu twee appartementencomplexen te zijn met dezelfde naam.
Een in Dassia en een in Agios Gordios.
Wij hadden Dassia geboekt maar eindigden in het dorp Agios Gordios aan de andere kant van het eiland.
Wij zijn zelf ook fout geweest dat we de bevestiging van de reservering half gecontroleerd hebben, wij zagen de naam van de appartementen staan en hebben verder niet op de plaats gelet.
Wij dachten, Agios Gordios zal een klein plaatsje bij Dassia zijn, het zal wel goed zijn.
Wij wisten dus niet dat er twee complexen met dezelfde naam waren. Jiba weet dit wel.
Eenmaal thuis wilden wij graag een reactie van Jiba.
Ze beloofden ons binnen 1 week terug te mailen.
Na 2 weken nog steeds geen antwoord wat er nu precies fout was gegaan.
Weer naar Jiba gebeld, zij zouden informeren bij de persoon die onze vakantie had geboekt en bevestigd, binnen 4 weken zou Jiba met een verklaring komen.
Gisteren waren die 4 weken voorbij en Jiba laat dus weer niets van zich horen.
Wat kunnen wij nu doen?
We hoeven geen compensatie, geen geld terug.
We willen alleen van Jiba weten wat er nu fout gegaan is en waarom zij voor onze vakantie een verkeerd appartement hadden gereserveerd.
Hebben meer mensen dit meegemaakt?

558 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 30, 2013 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dit jaar iets soortgelijks meegemaakt.
Jiba erkent echter niet dat zij een fout gemaakt hebben terwijl ik alles op papier heb.
Ik boek niet meer bij jiba.