Jiba laat niets meer van zich horen
Wij zijn in september via een boeking bij Jiba naar Corfu geweest.
Er blijken op het eiland Corfu twee appartementencomplexen te zijn met dezelfde naam.
Een in Dassia en een in Agios Gordios.
Wij hadden Dassia geboekt maar eindigden in het dorp Agios Gordios aan de andere kant van het eiland.
Wij zijn zelf ook fout geweest dat we de bevestiging van de reservering half gecontroleerd hebben, wij zagen de naam van de appartementen staan en hebben verder niet op de plaats gelet.
Wij dachten, Agios Gordios zal een klein plaatsje bij Dassia zijn, het zal wel goed zijn.
Wij wisten dus niet dat er twee complexen met dezelfde naam waren. Jiba weet dit wel.
Eenmaal thuis wilden wij graag een reactie van Jiba.
Ze beloofden ons binnen 1 week terug te mailen.
Na 2 weken nog steeds geen antwoord wat er nu precies fout was gegaan.
Weer naar Jiba gebeld, zij zouden informeren bij de persoon die onze vakantie had geboekt en bevestigd, binnen 4 weken zou Jiba met een verklaring komen.
Gisteren waren die 4 weken voorbij en Jiba laat dus weer niets van zich horen.
Wat kunnen wij nu doen?
We hoeven geen compensatie, geen geld terug.
We willen alleen van Jiba weten wat er nu fout gegaan is en waarom zij voor onze vakantie een verkeerd appartement hadden gereserveerd.
Hebben meer mensen dit meegemaakt?
Ik heb dit jaar iets soortgelijks meegemaakt.
Jiba erkent echter niet dat zij een fout gemaakt hebben terwijl ik alles op papier heb.
Ik boek niet meer bij jiba.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer