Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zonnebloem_4844332
zonnebloem_4844332 - 29-10-2013 12:13:47
Vakantie & Reizen

Jiba laat niets meer van zich horen

Wij zijn in september via een boeking bij jiba naar corfu geweest.
er blijken op het eiland corfu twee appartementencomplexen te zijn met dezelfde naam.
een in dassia en een in agios gordios.
wij hadden dassia geboekt maar eindigden in het dorp agios gordios aan de andere kant van het eiland.
wij zijn zelf ook fout geweest dat we de bevestiging van de reservering half gecontroleerd hebben, wij zagen de naam van de appartementen staan en hebben verder niet op de plaats gelet.
wij dachten, agios gordios zal een klein plaatsje bij dassia zijn, het zal wel goed zijn.
wij wisten dus niet dat er twee complexen met dezelfde naam waren. jiba weet dit wel.
eenmaal thuis wilden wij graag een reactie van jiba.
ze beloofden ons binnen 1 week terug te mailen.
na 2 weken nog steeds geen antwoord wat er nu precies fout was gegaan.
weer naar jiba gebeld, zij zouden informeren bij de persoon die onze vakantie had geboekt en bevestigd, binnen 4 weken zou jiba met een verklaring komen.
gisteren waren die 4 weken voorbij en jiba laat dus weer niets van zich horen.
wat kunnen wij nu doen?
we hoeven geen compensatie, geen geld terug.
we willen alleen van jiba weten wat er nu fout gegaan is en waarom zij voor onze vakantie een verkeerd appartement hadden gereserveerd.
hebben meer mensen dit meegemaakt?