wi
door wiprri Nov 30, 2015 om 10:26
Vakantie & reizen

Mijn stukje van 29 nov. j.l.

Ingezonden 29 nov. j.l.

Op een website fly-drive Orlando- Orlando uitgezocht, heenvlucht non stop met tijden aangegeven, terugvlucht - tijden en bijzonderheden nog niet bekend, vervolgens naar een vestiging van deze reisorganisator geweest om te boeken, hier werd ik verrast met ‘n tussenstop in Miami op de terugvlucht, op de site werd niet gesproken over 'n tussenstop.
Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando, t, Via div. e-mails mijn teleurstelling/ergernis uitgesproken, men bleef op het standpunt staan dat vluchttijden cq vluchtbijzonderheden onder voorbehoud zijn.
Om alsnog een blije reiziger van mij te maken, voorgesteld ons op de terugvlucht in de comfort- ipv economyklasse te laten reizen, hier is negatief op gereageerd.
In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt.
Overigens reis wel geboekt.

Mijn reactie op de "volgers" ;

Hartelijk dank voor jullie reacties, inderdaad zou het merkwaardig zijn om na een boeking je te "beklagen", was dus ook niet mijn bedoeling en zelfs niet de ondertoon mijn stukje, het enige waar mijn belangstelling naar uit ging is de mening van de volgers over ; "Volgens de reisbureaumanager is dit gebruikelijk bij ;n terugvlucht vanaf Orlando" en "In mijn beleving had de tussenstopinfo op site moeten staan, zeker wanneer het gebruikelijk is dat er in Miami gestopt wordt".
Wat mij betreft sluit ik hiermee mijn aandeel in de discussie af, met vriendelijke groet, wiprri

806 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 30, 2015 om 11:01
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

[url=http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/onvolledige-website-tbv-reis/?vHash=c749c73j]
Het bewuste stukje

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2015 om 12:18
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

@wiprri, begrijp niet goed waarom u een nieuw topic opent: u had dit gewoon bij uw eerste topic kunnen plaatsen.

@sjoppie, kan aan mijn PC liggen, ik krijg de link niet werkend.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 30, 2015 om 12:28
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

@tenormin,
Zojuist geprobeerd maar bij mij werkt de link wel.

tenormin
door tenormin - Nov 30, 2015 om 12:34
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Hi sjoppie, bij mij nu ook, PC had zeker de hik. Groetjes..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer