ar
door arend03 Feb 26, 2009 om 21:32
Vakantie & reizen

Moeite met reiscatalogi

Heb je eindelijk een reisje uitgezocht, alles uitgerekend

zoveel mogelijk de kleine lettertjes gelezen (dat kost je al flink wat
tijd en moeite) ga je naar het reisbureau, blijkt dat ze inmiddels weer
een nieuwe prijsbijlage hebben in dit geval van Holl.Int., terwijl de
oude t/m juni 2009 gold, maar wel duurder geworden he.

Ik baal hiervan, toch niet zo gek dat de mensen zelf op internet gaan zoeken.





295 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Feb 26, 2009 om 21:42
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Als het goed is staat er in de brochures aangegeven tot wanneer prijzen gelden/wanneer er nieuwe prijs uitkomt.


Groetjes,

brynnar
door brynnar - Feb 27, 2009 om 08:55
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Persoonlijk zou ik speciaal dit jaar de last-minutes willen aanraden. Grote kans dat i.v.m. de crisis en de teruglopende uitgaven van de consument er veel voor weinig te krijgen zal zijn.


Mvgr - B

do
door dolcevita81 - Feb 27, 2009 om 10:56
22 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als er in de catalogi staat dat de prijzen tot en met 30 juni 2009 geldig zijn, hoeft u de prijsverhoging niet te accepteren.

stacey
door stacey - Feb 27, 2009 om 14:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Prijzen gelden veelal voor de reisdata, dus als je nu boekt voor Aug. is het veelal prijs onder voorbehoud van de prijswijzigingen in bv Juni omdat de ` Augustus-prijs` simpelweg dan in de Jan. catalogus nog niet bekend is.


Dus valt er niet  iets `niet te accepteren` in dat geval.

mw
door mw1978 - Mar 15, 2009 om 20:07
25 Antwoorden / 0 Vragen
0

waarom al die moeite van het doorbladeren van de prijsbijlage???
ga naar het reisbureau, ziij hebben de actuele prijzen en kunnen voor u misschien de moeite besparen omdat dezelfde reis bij een andere touroperator voordeliger is.

Zelf ben ik werkzaam bij d-reizen, wanneer u bij ons in de winkel aande balie plaats neemt gaan we kijken aan de hand van uw wensen wat er beschikbaar is, we hebben een heel makkelijk systeem waar het aanbod van alle grote touroperators ingeladen staat. Dit bespaart u een hoop frustaties wanneer u thuis op de bank de prijsbijlage doorneemt. De reisadviseuse rekent voor u de prijzen uit (wanneer er verschillende touroperators zijn die uw reis aanbieden vergelijken we deze).

Met betrekking tot uw opmerking over verschillende prijsbijlagen, bijvoorbeeld holland international werkt met prijsbijlage waar de prijzen voor het hele zomerseizoen in staan, maar deze komen indecember binnen en zijn doorgaans geldig tot 31 januari, dan komen er nieuwe prijsbijlagen, die vanaf dat moment geldig zijn. In de oude prijsbijlage staan de prijzen inclusief hogere vroegboekkortingen, deze vervallen na een bepaalde datum en vandaar ook hogere prijzen.De datum tot wanneer een prijsbijlage geldig is staat bij holland international keurig rechtsbovenin vermeld op het voorblad. Desondanks houdt een touroperator zich het recht voor om tussentijds wijzigingen door te voeren. Tip dus, vroegboeken loont, u heeft zelf het prijs verschil ervaren. Als u eerder geboekt had was de kans groter geweest dat u uw vakantie voordeliger had kunnen boeken.

En op internet zoeken geeft ook gevaren, want wat als u een leuke vakantie gevonden heeft en deze wordt aangeboden door touroperator a, b en c. Maar u kijkt alleen bij touroperator a en b en vergeet c. Maar nu was c wel het voordeligst, zou toch vervelend zijn, dus kom gewoon naar d-reizen en laat ons het werk voor u doen. Wij hebben als onafhankelijk reisbureau het overzicht over alle grote touroperators en kunnen met recht als enige reisbureau zeggen dat wij echt onafhankelijk zijn en niet verbonden zijn aan een touroperator.


Succes



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer