Museumkaart
Ik kocht voor de derde keer een museumkaart bij een museum. De kaart kost 54,95 euro dit jaar maar ook nu moest ik 5,00 euro meer betalen vanwege inschrijfgeld. Ik begrijp dat dit inschrijfgeld bedoelt is zodat men het volgende jaar automatisch verlengd en het bedrag wordt dan ook van de rekening afgeschreven. Dit wil ik niet, ik koop zelf een nieuwe als ik het nodig denkt te hebben. Waarom wordt dan toch zonder te vragen de 5,00 in rekening gebracht. Ik blijf iedere keer met een gevoel zitten dat ik bestolen ben.
Hallo ank781,
..... Waarom wordt dan toch zonder te vragen de 5,00 in rekening gebracht......
Staat toch echt vermeld (op de site)
Een kaart kost € 54,95 voor volwassenen en € 27,50 voor jongeren t/m 18 jaar. Per kaart brengen wij éénmalig € 4,95 aan inschrijfkosten in rekening. U krijgt de kaart(en) per post thuisgestuurd.
Zal toch ook wel in de musea vermeld staan, naar ik aanneem.
Zou handiger zijn om gewoon één bedrag te vermelden lijkt me.
Met vr.gr.
Graag doe ik het moeilijker dan het gemakkelijke kan.
Als u zich niet wil registreren noch de jaarlijkse verlenging, zonder die eenmalige € 5,00 registratiekosten, dan is het roepen in de woestijn en met een onwillige hond valt weinig hazen te vangen.
Zonder die registratie mist sowieso e-mails van de organisatie en periodieke weetjes en kortingen middels (digitale) magazine.
Uw starheid is het probleem.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 17:56]Hallo ank781,
..... Waarom wordt dan toch zonder te vragen de 5,00 in rekening gebracht......
Staat toch echt vermeld (op de site)
Een kaart kost € 54,95 voor volwassenen en € 27,50 voor jongeren t/m 18 jaar. Per kaart brengen wij éénmalig € 4,95 aan inschrijfkosten in rekening. U krijgt de kaart(en) per post thuisgestuurd.
Zal toch ook wel in de musea vermeld staan, naar ik aanneem.
Zou handiger zijn om gewoon één bedrag te vermelden lijkt me.
Met vr.gr.
Die haalde sowieso aan het loket van het museum, vandaar die starheid.
@1953,
Heeft niets met registratiekosten te maken.
Registreren kun je vrijwillig doen:
Registreren heeft voor u verschillende voordelen: bij verlies of diefstal krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd en u ontvangt vele aantrekkelijke, exclusieve aanbiedingen zoals arrangementen, gratis rondleidingen en korting op boeken en catalogi.
U kunt met dit formulier meerdere kaarten op één adres registreren.
U kunt alleen een kaart registreren die nog niet bij ons bekend is. Heeft u de Museumkaart rechtstreeks via de Stichting Museumkaart toegestuurd gekregen en staan uw gegevens al op de kaart voorgedrukt dan is registratie niet nodig.
Klik hier.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:03]
Registreren heeft voor u verschillende voordelen: bij verlies of diefstal krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd en u ontvangt vele aantrekkelijke, exclusieve aanbiedingen zoals arrangementen, gratis rondleidingen en korting op boeken en catalogi.
U kunt met dit formulier meerdere kaarten op één adres registreren.
U kunt alleen een kaart registreren die nog niet bij ons bekend is. Heeft u de Museumkaart rechtstreeks via de Stichting Museumkaart toegestuurd gekregen en staan uw gegevens al op de kaart voorgedrukt dan is registratie niet nodig.
Lijkt me dan voor die €4,95 adm. kosten een goede deal, zeker bij verlies en/of diefstal.
[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:35]@tenormin,
Je betaalt NIET om te registeren; dat is gratis.
Daarom heet het ook administratiekosten, met de registratie heeft ts velen voordelen t.o.v. museumkaart.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer