Ryan Air
Ik heb namens mijn dochter een reisje naar Londen geboekt.
Helaas heb ik de laatste doopnaam (4de doopnaam) foutief doorgegeven. De reissom is ongeveer € 35,-. De aanpassing van de 4de doopnaam die op de achterkant van haar id staat kost € 100,-. De fout is 2,5 uur geleden gemaakt en kan ik zelf doorvoeren als ik die € 100,- wil betalen.Overigens wordt die 4de naam slechts deels afgedrukt omdat het vakje te klein is.
Domme pa die zich schuldig voelt.......
De helpdesk is pas morgen bereikbaar.
Iemand ervaringen, creatieve oplossingen?
Jammer dat de helpdesk al gesloten was. Als je ze meteen erna had kunnen bellen zijn ze meestal wel coulant. Maar ja, daar heeft u nu niets aan.
Overigens heb ik ook wel gehoord dat het niet altijd aangemerkt wordt; ligt er vaak aan vanaf welk vliegveld je vertrekt.
Ryanair kan heel vervelend doen, maar ik zou toch morgen nog eens een telefoontje er aan wagen of een 4e doopnaam vereist is op het vliegticket.
Vanochtend even telefonisch contact gehad en ze hebben het kosteloos voor mij aangepast. In basis staat er op het e-ticket alleen maar de 1e doopnaam.
Gelukkig maar.
nou fijn voor je dat het goed/gratis opgelost is.
Ikzelf heb meer pech gehad vanmorgen!
Roepnaam ipv doopnaam ingevuld op de tickets. Naamswijziging kost 160 pond, en aangezien ik twee enkeltje geboekt had, dus twee keer 160 pond. Wat mij echt te ver gaat. Kost meer als wat ik voor de hele reis heb betaald (inclusief hotelovernachting).
Ik snap best dat Ryan air de schuld bij de klant legt. Maar om zulke belachelijke bedragen te vragen!!! Was de naamswijziging €50 ofzo geweest, hadden wij dit ''graag'' betaald. Je verheugt je toch op je vakantie, dan kan €50 er ook nog wel vanaf. Maar om nou over de €300 kwijt te zijn voor een simpele naamswijziging... komop! Echt belachelijk.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Ryan Air. Wat een &^%&& maatschappij.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer