jscholtes
door jscholtes Jan 18, 2011 om 22:19
Vakantie & reizen

Ryan Air

Ik heb namens mijn dochter een reisje naar Londen geboekt.
Helaas heb ik de laatste doopnaam (4de doopnaam) foutief doorgegeven. De reissom is ongeveer € 35,-. De aanpassing van de 4de doopnaam die op de achterkant van haar id staat kost € 100,-. De fout is 2,5 uur geleden gemaakt en kan ik zelf doorvoeren als ik die € 100,- wil betalen.Overigens wordt die 4de naam slechts deels afgedrukt omdat het vakje te klein is.
Domme pa die zich schuldig voelt.......

De helpdesk is pas morgen bereikbaar.

Iemand ervaringen, creatieve oplossingen?

1015 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Lsk520
door Lsk520 - Jan 18, 2011 om 23:54
827 Antwoorden / 2 Vragen
0

Al maak je 'm twee minuten geleden, bij boekingen dien je de namen volledig én correct in te vullen.
Helpdesk zal je hetzelfde vertellen.
Daaag 35 euro...

Zou gewoon opnieuw boeken.

gallito
door gallito - Jan 19, 2011 om 20:51
479 Antwoorden / 66 Vragen
0

Jammer dat de helpdesk al gesloten was. Als je ze meteen erna had kunnen bellen zijn ze meestal wel coulant. Maar ja, daar heeft u nu niets aan.

Overigens heb ik ook wel gehoord dat het niet altijd aangemerkt wordt; ligt er vaak aan vanaf welk vliegveld je vertrekt.

Ryanair kan heel vervelend doen, maar ik zou toch morgen nog eens een telefoontje er aan wagen of een 4e doopnaam vereist is op het vliegticket.

jscholtes
door jscholtes - Jan 19, 2011 om 20:52
777 Antwoorden / 31 Vragen
0

Vanochtend even telefonisch contact gehad en ze hebben het kosteloos voor mij aangepast. In basis staat er op het e-ticket alleen maar de 1e doopnaam.
Gelukkig maar.

gallito
door gallito - Jan 19, 2011 om 23:32
479 Antwoorden / 66 Vragen
0

@jscholtes

Gefeliciteerd! Gelukkig een goede afloop van deze vergissing.

li
door lima89 - May 7, 2013 om 12:14
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

nou fijn voor je dat het goed/gratis opgelost is.
Ikzelf heb meer pech gehad vanmorgen!
Roepnaam ipv doopnaam ingevuld op de tickets. Naamswijziging kost 160 pond, en aangezien ik twee enkeltje geboekt had, dus twee keer 160 pond. Wat mij echt te ver gaat. Kost meer als wat ik voor de hele reis heb betaald (inclusief hotelovernachting).
Ik snap best dat Ryan air de schuld bij de klant legt. Maar om zulke belachelijke bedragen te vragen!!! Was de naamswijziging €50 ofzo geweest, hadden wij dit ''graag'' betaald. Je verheugt je toch op je vakantie, dan kan €50 er ook nog wel vanaf. Maar om nou over de €300 kwijt te zijn voor een simpele naamswijziging... komop! Echt belachelijk.

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Ryan Air. Wat een &^%&& maatschappij.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer