Social deal wil geen geld retour storten
via social deal een deal gekocht eind september, die geldig is tot eind november. 1 november gaan we naar het bedrijf om deze te verzilveren, zijn deze vanaf 1 november tot en met begin april gesloten, dus nu kunnen wij onze deal niet gebruiken. Wij willen ons geld terug maar social deal zegt dat wij maar 14 dagen daarvoor de tijd hadden om geld terug te vragen. Dit kan toch niet, wat moeten wij doen?
Wat een hufterig bedrijf dat Social Deal. Mijn eerste tip zou zijn om nooit met dat soort bedrijven zaken te doen, maar daar is het nu te laat voor. Zij hebben je een niet uit te voeren "Social" Deal verkocht, dus dat van die termijn gaat helemaal niet op.
Spreek ze aan op artikel 11.2: Mocht de Voucher niet kunnen worden verzilverd bij Partner, door een omstandigheid die geheel buiten de macht van Social Deal gelegen is (zoals bijvoorbeeld doch niet uitsluitend het staken van de bedrijfsactiviteiten van Partner door een faillissement, surseance van betaling, toepasselijkheid van een schuldsaneringsregeling of intrekken van een vergunning), en heeft Social Deal het door jou betaalde bedrag reeds doorbetaald aan Partner, dan kun je bij Social Deal geen aanspraak maken op terugbetaling van het door jou aan Social Deal betaalde bedrag.
In dit geval ligt het niet aan omstandigheden buiten hun macht, dus of ze zorgen er voor dat het bedrijf alsnog kan leveren of ze betalen terug.
Social deal is inderdaad aso deal. Ze beroepen zich nog steeds op artikel 11.2 en zij vinden het onmacht dat een bedrijf met vakantie gaat, terwijl zij dat weten. De laatste mail die ik van a-social deal heb gehad is dat ze mij een adres van hun advokaten kantoor hebben gestuurt mocht ik verdere stappen willen ondernemen.
Ik heb alle mail van hen naar een raadsman van mij gestuurt, die gaat onderzoeken wat te doen. Hopelijk gaat kassa en of radar ook eens een onderwerp maken over zulke praktijken.
Dus mensen wees gewaarschuwd met het kopen van deals, als bedrijven met vakantie zijn of falliet gaan in tussentijd, dan kun je naar je geld fluiten, en social deal lacht en stopt het geld in eigen zak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer