Transavia bagageverlies
Ervaring Ik ben onlangs met Transavia naar Griekenland gevlogen voor een vakantie. Bij aankomst op de luchthaven bleek dat mijn koffer niet was meegekomen. Ik heb meteen een PIR-formulier ingevuld bij de bagageafhandeling en mijn contactgegevens achtergelaten. Ze zeiden dat ze me zouden bellen als ze mijn koffer gevonden hadden. Dat is nu al drie dagen geleden en ik heb nog steeds niets gehoord. Ik heb al meerdere keren gebeld en gemaild naar Transavia, maar ik krijg geen duidelijk antwoord.
Ze zeggen dat ze mijn koffer nog aan het zoeken zijn, maar dat ze niet weten waar hij is. Ik zit nu zonder kleren, toiletspullen en andere spullen die ik nodig heb voor mijn vakantie. Ik heb al wat spullen moeten kopen, maar dat kost me veel geld. Ik vind dit echt schandalig. Hoe kan Transavia zo onzorgvuldig omgaan met de bagage van hun klanten? Wat kan ik doen om mijn koffer terug te krijgen? En heb ik recht op een vergoeding voor de geleden schade? Wie heeft hier ervaring mee? Graag jullie tips en advies.
Hallo Bookere1 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.transavia.com/service/nl-be/contact-klachten/vermiste-bagage
https://www.consuwijzer.nl/reizen-en-accommodaties/klacht/bagage-te-laat-kapot-kwijt-na-een-vlucht-wat-moet-ik-doen
https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/vergoeding-bagage/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer