an
door angelique1992 Jul 16, 2011 om 12:19
Vakantie & reizen

Vakantie

mijn dochter heeft een vakantie geboekt bij arke reizen naar turkije tot onze verbazing is de terugreis 13 uren eerder dan wat destijds op de site stond.heb gebeld met arkereizen in drachten want het telefoonnummer op de arkesite duurde maar liefst 45 minuten voor ze konden helpen.in drachten werd gezegd dat dit normaal was en er ook geen compisatieregeling voor was.is er nog iets wat wij als ouder kunnen doen want wij vinden dit toch erg lijken op oplichterij.

856 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pschaecker
door pschaecker - Jul 16, 2011 om 12:40
171 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Angelique,

Aankomst en vertrek tijden kunnen gewijzigd worden, staat in de voorwaarden. Dit is niet alleen bij Arke maar geldt voor alle reisorganisaties.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2011 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo angelique1992,

Oplichterij is een groot woord al begrijp ik de teleurstelling.

Uit de reisvoorwaarden van ArkeFly(die je geacht wordt gelezen te hebben):

Dienstregeling
10.1 De vluchten en de vluchtschema’s als omschreven in de
Dienstregeling zijn niet bindend, hebben geen contractuele waarde
en dienen uitsluitend als indicatie voor de Passagier ten aanzien van
de mogelijke vluchten. De Dienstregeling kan worden gewijzigd na de
datum van publicatie.
10.2 Het vluchtschema zal worden uitgegeven ten tijde van het maken
van de Boeking en op het Ticket vermeld worden. Het aldus
geplande vluchtschema kan echter gewijzigd worden na de uitgifte
van het Ticket. De Passagier wordt hiervan door de Vervoerder of
zijn Bevoegde Agent op de hoogte gesteld. Desalniettemin heeft de
Passagier de plicht om in de periode van 24 uur voorafgaand aan het
vertrek op teletekst, internet of bij een Bevoegde Agent na te gaan
of de gegevens in het vluchtschema nog steeds actueel zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer