To
door Toica Feb 11, 2024 om 08:44
Voeding & gezondheid

Aqua pure pesticiden reiniger

Aqua pure pesticiden reiniger, is een apparaat dat bestrijdingsmiddelen verwijderd van je groente en fruit. Ik ben benieuwd of dit apparaat echt werkt aangezien het best prijzig is.

4291 13 Rapporteer

Topantwoord

1paul
door 1paul - Feb 11, 2024 om 08:54
3148 Antwoorden / 0 Vragen

de kraan, die werkt ook heel goed oftewel, spoel je voedsel af!!

ro
door ronny530 - Feb 11, 2024 om 09:08
2779 Antwoorden / 41 Vragen

Zo grappig, op een verkopende website wordt een rapport getoond waarbij de werking wordt bevestigd.
Heel leuk die Chinese stempel op een ingescand formulier maar de stempel kan net zo goed nagemaakt zijn.
Niet aan beginnen en inderdaad afspoelen onder de kraan.

ju
door juliomariner - Feb 11, 2024 om 09:13
1328 Antwoorden / 2 Vragen

onnodig onzinnig apparaat.Gezien de site waar het te koop wordt aangeboden is het ding een van de vele onzinnige zweefteef apparaten. Er zijn leukere dingen om je geld weg te gooien.
Als u er toch 1 wilt zou ik het maar bij Aliexpress kopen. Scheelt echt veel geld en dan weet je zeker dat je er een ontvangt.

To
door Toica Feb 11, 2024 om 21:07
Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor de reactie !!! Het zou mooi zijn als het programma kassa hier aandacht aan zou besteden.

Ozymandias
door Ozymandias Mar 10, 2024 om 16:52
166 Antwoorden / Vragen

Er zijn echt duizenden van dit soort troep producten. Daar heeft Kassa helemaal geen tijd voor. Je moet gewoon gezond verstand hebben, een beetje onderzoek doen, en als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat het ook.

sira
door sira - Feb 11, 2024 om 10:29
2337 Antwoorden / 24 Vragen

Dit is nou zo'n specifiek apparaat waar ik niet in geloof, oftewel geldklopperij.

Maar als de vraagstelster erin gelooft en ook het geld ervoor over heeft, moet ze het zeker doen en inderdaad, zoals Juliomariner al aangeeft, bij AliExpress kopen.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 11, 2024 om 10:54
538 Antwoorden / Vragen

Aqua werkt prima, komt bijna gratis nog steeds uit de kraan.
Tot 1957 kwam het bij ons uit de pomp. Was ook gratis, alleen een beetje lichamelijke beweging nodig.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 11, 2024 om 16:28
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Hwet lijkt mij ondanks gunstige reviews bij trustpilot dat u uw geld toch echt beter aan iets anders kunt besteden. Wat zou dat apparaat dan anders doen dan gewoon kraanwater. Zoals ik de diverse reclame's zie kan het m.i toch alleen maar indien er andere chemische 'troep' is toegevoegd.

Re
door Reinier182 - Feb 11, 2024 om 19:53
160 Antwoorden / Vragen

Als het daadwerkelijk goed werkt is het te koop via winkels en serieuze webwinkels. Wanneer het een vage moeilijk controleerbare site is uit een ver land waar geen controle is denk ik oplichting. Weet het niet zeker maar goede producten worden gewoon overal aangeboden. Gewoon groente en fruit goed wassen is voldoende.

rj
door rjw - Feb 11, 2024 om 20:03
3262 Antwoorden / 5 Vragen

Op het plaatje gooien ze aardbeiden in ruim water. Aardbeien zuigen dat water op waardoor de smaak achteruit gaat.... Koop gewoon betere groente en fruit i.p.v. zo'n apparaat dat niets doet, en als het al iets doet de boel slechter maakt (zoals de aardbeien).

Als ik verder naar die site kijk: die is bedoeld voor mensen die teveel willen betalen voor onzin. Biologische kinderthee (5,95 voor 15 zakjes!),  Of een douchefilter ("De Aqua Aurora douchevitaliser zorgt er voor dat water weer haar natuurlijke trilling terugkrijgt."). Altjid al last gehad van dat slome, niet trillende water.

Do
door Dorien Anneveldt - Mar 10, 2024 om 16:40
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben ook op onderzoek gegaan en vond wel degelijk meerdere onderzoeken die bewijzen dat het zeker veel meer effect heeft dan kraanwater. De hoeveelheid aan pesticiden die tegenwoordig gebruikt worden vallen gewoon weg niet meer af te spoelen onder de kraan.
Zie-> https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22420563/ of https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32516635/
Of dit apparaat vervolgens goed is weet ik natuurlijk ook niet, maar dat we met zn allen veel te veel gif eten weet ik wel, want is goedkoper en meer winst! En dat dit niet meer met de kraan af te spoelen is is volgens mij ook al best lang bekend.

sira
door sira Mar 10, 2024 om 17:49
2337 Antwoorden / 24 Vragen

Ik maak me daar helemaal geen zorgen over, de AOW-leeftijd heb ik in ieder geval al gehaald.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Mar 10, 2024 om 19:46
2055 Antwoorden / Vragen

Ach wat leuk, een simpele ziel die zelf onderzoek heeft gedaan maar helaas iedere biologische, chemische en toxicologische educatie mist. Inderdaad je kunt pesticiden niet wegspoelen onder de kraan maar als ze nog op of in het fruit aanwezig zijn, wat niet de bedoeling is, krijg je ze met dit apparaat ook niet weg. Koop onbespoten fruit als je dat een ding vindt, laat dit soort onzin maar links liggen.

ro
door roelvanheck - Apr 21, 2024 om 10:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Aqua pure pesticiden reiniger

in
door inno1 - Apr 21, 2024 om 11:53
118 Antwoorden / Vragen

Ik ben helemaal niet benieuwd. Laat staan dat ik een apparaat nodig zou hebben om iets af te spoelen.

Thijs12
door Thijs12 - Apr 21, 2024 om 11:54
538 Antwoorden / Vragen

Ook hier, de geweldige Nederlandse waterleiding!