me
door meggens Dec 18, 2013 om 18:28
Voeding & gezondheid

Ceramicore van TelSell

Onlangs heb ik via TelSell een driedelige pannenset van Ceramicore besteld twv € 69,95 excl verzendkosten. Bij deze bestelling had ik tevens de Pro V Slicer twv € 24,95, maar in combinatie met de Ceramicore panneset was deze slechts € 4,95.

Hiervoor had ik al eens via Groupon een pannenset gekocht met een keramische coating. De pannenset die ik via Groupon had gekocht (€ 29,95) werkten in de eerste paar weken nog uitstekend, maar na verloop van tijd kreeg ik deze niet meer schoon, Tevens begon de onderkant zwart te worden.

Na contact met groupon, en foto's te hebben opgestuurd heeft groupon mij het volledige aankoop bedrag vergoed.

Omdat goedkoop duurkoop bleek te zijn dacht ik nu dan maar voor de echte Ceramicore pannenset te gaan van TelSell, en heb deze dus besteld.

De pannenset bleek niet snel leverbaar. Enkele maanden later kreeg ik dan eindelijk toch een doos van TelSell binnen. Tot mijn verbazing stond er op de verpakking niet Ceramicore, maar Ceramico Deluxe. Op internet heb ik gevonden dat dit twee totaal verschillende merken zijn.

Na testen van de Ceramico Deluxe pannenset heb ik nu enkele weken later precies hetzelfde probleem als dat ik had met de pannenset die ik op groupon had gekocht.

Enkele weken later krijg ik dan ook de Pro V Slicer geleverd. Echter was dit niet de echte Pro V Slicer maar een Nicer-Slicer 5in1. Daar zat een briefje bij van TelSell met een excuus dat de Pro V Slicer niet meer leverbaar is, en dat ze hopen dat dit een goed alternatief zal bieden.

De Nicer-Slicer 5in1 heb ik getest, maar het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Het messensysteem past niet goed op het opvangbakje, en het snijden gaat met horten en stoten.

Ik heb foto's van de pannen en van de verpakking opgestuurd naar TelSell en mijn verhaal gedaan idem aan dit verhaal.

Nu heb ik meerdere malen contact gehad met TelSell over het feit dat ze mij niet de echte Ceramicore hebben geleverd, en niet de echte Pro V Slicer die ze op de website aanbieden.

TelSell meld mij dat het geleverde product kan afwijken van wat op de website staat en wat op televisie wordt aangeboden.

Tevens melden ze mij dat ik de pannenset nog onder garantie vallen en dat ik deze op mijn eigen kosten retour kan sturen zodat ze kunnen kijken of er een productiefout is gemaakt. Indien het antwoord Ja is sturen ze mij een nieuwe pannenset toe op mijn kosten.

Nu heb ik aangegeven dat ik geen nieuwe pannenset hoef van Ceramico Deluxe, maar dat ik de echte Ceramicore pannenset wil, of anders mijn geld terug. Ditzelfde geld voor de Nicer-Slicer 5in1.

Hier gaat TelSell echt volledig langsheen. Tevens reageren ze totaal niet op mijn verhaal mbt de Pro V Slicer.

Ze blijven stug bij hun verhaal en beantwoorden mijn mail niet volledig. Ik weiger TelSell te bellen omdat daar ook weer extra kosten aan verbonden zijn, en ik van mening ben dat TelSell in gebreke is gezien ze niet de producten hebben geleverd die ik heb besteld en betaald.

Dit probleem hoeft mij niet nog meer geld te kosten.

Wat kan ik nu nog doen?

Mvg,

Eggens

5142 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Dec 18, 2013 om 18:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ach ja, wat kun je zeggen. Tell Sell heeft een altijd goedkoper garantie. Nou dat klopt, de meest goedkope troep koopt u bij Tell Sell.

Natuurlijk kan dat niet, op TV een ander (beter) merk aanbieden, dan wat er uiteindelijk wordt geleverd. U had meteen moeten terugsturen, toen het nog kon ipv uitproberen en hopen op de goede afloop.

Zie nu maar uw geld terug te krijgen, ik zie het niet gebeuren.

Doe de andere argelozen een plezier en plaats uw klacht op verschillende klachtenforums zoals klacht.nl en klachtenkompas.nl
Dan heeft u toch een beetje wraak.

be
door beijersbergen - Jan 21, 2014 om 17:11
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik heb het zelfde probleem grote pan bakt aan en de witte laag in de pan gaat er af een 28 c.m. koekenpan ja de garantie is voorbij dus na 1 jaar zijn het weggooi pannen geworden wel een beetje duur 79,95, dus telsell nooit meer een pan van 10,00 € gaat langer mee.

me
door meggens - Jan 21, 2014 om 17:49
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb een klacht ingediend bij Klacht.nl. Telsell heeft daar een 100% oplossings percentage. Nadat ik mijn klacht had geplaatst ben ik gebeld, en betalen ze mijn geld terug.

Nog even afwachten wanneer ik het krijg.

Dus bij klachten gewoon klacht plaatsen op klacht.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer