sh
door shenkie May 2, 2011 om 16:24
Voeding & gezondheid

Coca cola spaaractie 125-jarig bestaan.

Beste kassa,

Naar aanleiding van de spaaractie van coca cola stel ik jullie deze vraag. Ik spaar graag de punten die momenteel onder de doppen van de flessen coca cola zitten, alleen is het mij echter al een paar keer voorgekomen dat na het openen van een nieuwe fles de code onder de dop niet meer geldig bleek te zijn wanneer ik deze probeerde in te voeren op de site van coca cola.nl . Hierdoor gaat het sparen niet echt lukken. Heb ondertussen 2x contact proberen te zoeken met coca cola maar tot op heden nog niks vernomen, en het minimaal al een week geleden is dat ik de eerste keer een bericht naar ze verstuurde via de speciale contact button op de site van de spaaractie. Mijn vraag is nu zijn er meer mensen met dit probleem, of die ook last hebben gehad van een late reactie van coca cola. Een bedrijf waar je volgens mij toch wel mag verwachten dat de klantenservice toch wel dik oke is!!!

Mvg Henk.

1640 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

r0
door r00ie - May 9, 2011 om 17:38
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

het probleem met sommige codes had ik ook ja, een stuk of 7 werkten er niet....maar nu heb ik andere problemen met hun website
ik had genoeg codes gespaard, spullen besteld, verzendkosten waren afgeschreven en ineens krijg ik dubbele emails, betaling wegens onvoldoende saldo niet afgeschreven, betaling is dus wel al degelijk afgeschreven van mn rekening, daarna bestelling gelukt, toen weer mislukt, uw codes worden teruggezet en u kunt verder sparen, codes(129 stuks!!!!!) nog steeds niet teruggezet en codes die die ik overhad ook niet, contactformulier ingevuld, code die je daar in moet voeren werkt ook niet optimaal, n paar keer verstuurd, toen hoofdkantoor coca cola gemaild, die verwijzen me door naar de actie website, weer gemaild, krijg ik antwoord dat het nog enige tijd gaat duren, inmiddels meer dan n week verder en nog steeds geen resultaten...................
zeer teleurstellend voor zo'n wereldwijd professioneel bedrijf........

ha
door hanslejeune - May 20, 2011 om 15:51
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij mij lukt het invoeren van codes ook niet meer. Gemeld bij Coca Cola, en in hun reactie zeggen ze dat ze op de hoogte zijn van het probleem. Vandaag maar weer eens geprobeerd een code in te voeren, werkt nog steeds niet.

Ik heb al een keer spullen besteld, dat is per mail bevestigd, geld is afgeschreven maar nog niets ontvangen. Bij mijn bestelling staat nu ook vermeld dat ik niet genoeg codes heb, dat klopt ook niet. Een week geleden per e-mail om een reactie gevraagd, nogf niets gehoord.

Met deze actie gaat volgens mij iets goed mis!

valerius-2
door valerius-2 - May 20, 2011 om 16:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Je kan ze alleen maar dwars zitten door geen cocacola meer te drinken. Verder kan je er niets aan doen.

ha
door hanslejeune - May 20, 2011 om 19:48
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Daar vind ik Coke te lekker voor, ik neem mijn verlies maar.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer