Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shenkie - 02-05-2011 16:24:02
Voeding & Gezondheid

Coca cola spaaractie 125-jarig bestaan.

Beste kassa,

naar aanleiding van de spaaractie van coca cola stel ik jullie deze vraag. ik spaar graag de punten die momenteel onder de doppen van de flessen coca cola zitten, alleen is het mij echter al een paar keer voorgekomen dat na het openen van een nieuwe fles de code onder de dop niet meer geldig bleek te zijn wanneer ik deze probeerde in te voeren op de site van coca cola.nl . hierdoor gaat het sparen niet echt lukken. heb ondertussen 2x contact proberen te zoeken met coca cola maar tot op heden nog niks vernomen, en het minimaal al een week geleden is dat ik de eerste keer een bericht naar ze verstuurde via de speciale contact button op de site van de spaaractie. mijn vraag is nu zijn er meer mensen met dit probleem, of die ook last hebben gehad van een late reactie van coca cola. een bedrijf waar je volgens mij toch wel mag verwachten dat de klantenservice toch wel dik oke is!!!

mvg henk.