Dumpen postpakket door POSTNL.
Hedenmorgen zou POSTNL bij mij een pakket bezorgen.
Toen de bezorgtijd, die via Track & Trace was opgegeven, voorbij was keek ik hier nogmaals om te zien of de bezorgtijd misschien was gewijzigd. Tot mijn verbazing bleek het pakket reeds een half uur daarvoor te zijn afgeleverd, alleen niet bij mij en er was zeer zeker ook niet aangebeld.
Toen ging er bij mij de alarmbel rinkelen en ben eens bij de voordeur gaan kijken en wat bleek, de POSTNL medewerker had het pakket daar maar gedumpt.
Mijn vraag is eigenlijk, heeft het zin om bij POSTNL hierover een klacht in te dienen omdat je hier regelmatig leest dat POSTNL niet of nauwelijks op klachten reageert. Of moet je dit gedrag als consument maar accepteren en blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen.
Maar post.nl zal wel met de overbekende "Excuses" gaan reageren ........... en je hoort er niks meer van.
Sowieso gefeliciteerd dat het pakket aangekomen is. Daarnaast uiteraard wel 'n klacht indienen, niet telefonisch dat hebben ze het liefst aangezien dat dat weer geld oplevert, maar -gratis- online.
Handelen ze dit niet naar behoren af, dien je daar uiteraard ook weer 'n klacht over in, zo laat je dat cirkeltje maar rondjes draaien.
Stel verder ook de afzender hiervan op de hoogte, laat een beetje doorschemeren als dit zo gaat, dat je dan daar niet meer durft/wilt bestellen.
En wanneer je het echt grondig wilt aanpakken, ga je op sociale media en klachtensites verder met 'klagen'. Alhoewel veel imagoschade kan PostNL nu ook weer niet meer oplopen..
Hallo mebo,
.....blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen......
Dat sowieso! ;-)
.....moet je dit gedrag als consument maar accepteren .....
Dat zeker niet!
In ieder geval een klacht indienen.
Uw klacht en of vraag kunt u ook via briefpost versturen.
Stuur uw brief naar:
Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN
Wie weet gaat het nog eens een keertje helpen!
Met vr.gr.
Beste mebo,
uiteraard een klacht indienen.
Uw ene klacht zal het verschil niet maken maar als er een aantal klachten over dezelfde bezorger zijn dan zal POSTNL (om erger te voorkomen) wel ingrijpen.
Als u bij uw klacht duidelijk datum, tijd en adres vermeld dan weet POSTNL welke bezorger het betreft.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer