Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mebo
mebo - 18-09-2015 11:11:58
Voeding & Gezondheid

Dumpen postpakket door POSTNL.

Hedenmorgen zou postnl bij mij een pakket bezorgen.
toen de bezorgtijd, die via track & trace was opgegeven, voorbij was keek ik hier nogmaals om te zien of de bezorgtijd misschien was gewijzigd. tot mijn verbazing bleek het pakket reeds een half uur daarvoor te zijn afgeleverd, alleen niet bij mij en er was zeer zeker ook niet aangebeld.
toen ging er bij mij de alarmbel rinkelen en ben eens bij de voordeur gaan kijken en wat bleek, de postnl medewerker had het pakket daar maar gedumpt.
mijn vraag is eigenlijk, heeft het zin om bij postnl hierover een klacht in te dienen omdat je hier regelmatig leest dat postnl niet of nauwelijks op klachten reageert. of moet je dit gedrag als consument maar accepteren en blij zijn dat je je pakket toch nog hebt ontvangen.