a.
door a.kooyman Dec 24, 2013 om 14:12
Voeding & gezondheid

Estelle scheermesjes

Ik heb geen order bij deze firma lopen en wens dan ook niet hiermee lastig gevallen te worden.
Mocht Ik vervolg acties van hun krijgen moet ik aangifte doen want ik heb vernomen dat ze bij niet betalen dreigen met een incassobureau. Wat te doen op dit moment ??

901 4 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 24, 2013 om 14:33
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ze proberen maar ze hebben geen poot om op te staan het blijft bij dreigen. Verder niet op reageren dan alleen met vragen om bewijzen als ze aan de gang blijven.

tenormin
door tenormin - Dec 24, 2013 om 16:06
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Als u geen order hebt gegeven, dus geen Estelle scheermesjes besteld heeft, is er immers niets waarmee men u kan lastigvallen? U hoeft dan helemaal niets te doen. Laat ze maar met bewijzen komen; wat niet is kan ook niet. Met Incasso Bureaus wordt altijd gedreigd: dat zijn hun inkomsten (van mensen die bang worden).

tenormin
door tenormin - Dec 24, 2013 om 16:14
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@a.kooyman, KLIK. Hier kunt u eventueel aangifte doen.

sw
door swat1500 - Dec 24, 2013 om 18:26
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het doen van een aangifte moet er wel een strafbaar feit zijn. Het enkele feit dat een bedrijf meent een overeenkomst te hebben met TS maakt het geen strafbaar feit.
Als Estelle meent een overeenkomst te hebben met TS en TS bestrijdt dan zal Estelle moeten bewijzen dat de overeenkomst bestaat. Dit alles loopt via de civiele rechter en eventueel een advocaat en niet via de strafrechter en de politie.