sa
door sandrazagers Jun 30, 2015 om 08:40
Voeding & gezondheid

Hello fresch misleidend

Geachte meneer/ mevrouw,
Ik heb laatst een box bij Hello Fresch besteld. En was in eerste instantie ontzettend enthousiast over de formule. Totdat ik na de eerste box verrast werd met de komst van een tweede box. Die ik NIET wilde. Maar vreesde dat ik hem ook moest gaan betalen. En dat wilde ik natuurlijk ook niet.
Waar liggen mijn rechten. En wat kan ik doen.
Ik ben ervan overtuigd dat de informatie op hun site misleidend is. En niet duidelijk naar voren komt dat je een lidmaatschap aan gaat. Waar kan ik terecht om Hello Fresch hierover aan te klagen?
En ben benieuwd of er meer mensen zijn die ditzelfde hebben mee gemaakt.
Ik wacht iemand zijn reactie af.

1780 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 08:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Had je een proefbox besteld? Daar staat nl eenmalig bij.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 09:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als u geen proefbox heeft besteld dan staat er luid en duidelijk bij dat het een lidmaatschap betreft.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 09:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo sandrazagers,

.....En niet duidelijk naar voren komt dat je een lidmaatschap aan gaat......
O nee?
Op de site staat anders:
Zo werkt HelloFresh
HelloFresh biedt een lidmaatschap aan, waarmee je elke week een box ontvangt boordevol boodschappen voor 3 of 5 gezonde maaltijden. Het lidmaatschap is flexibel: via je eigen account kun je eenvoudig je bestellingen beheren. Zo ontvang - en betaal - je nooit een HelloFresh Box als je op vakantie bent of er even geen zin in hebt. Wil je geen lidmaatschap, maar wel een keer een box proberen? Bestel dan de Proefbox.
(Bron)

....Waar kan ik terecht om Hello Fresch hierover aan te klagen?.....
Nergens dus.
Je moet je lidmaatschap opzeggen. Contact.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 09:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Jouw HelloFresh-lidmaatschap deactiveren kan uiteraard ook, dit kan na een minimale afname van 2 HelloFresh maaltijdboxen. Dit doe je gemakkelijk online via je online account.
(Bron)

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 09:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 09:20]

....Waar kan ik terecht om Hello Fresch hierover aan te klagen?.....
Nergens dus.

Met vr.gr.
Wel als hij een eenmalige proefbox had besteld.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 09:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@zoekster,

Klopt.
Maar TS heeft het niet over een proefbox.

zoekster
door zoekster - Jun 30, 2015 om 09:35
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 30 jun 2015, 09:33]@zoekster,

Klopt.
Maar TS heeft het niet over een proefbox.
Daarom vroeg ik daarnaar.

edrick3
door edrick3 - Jun 30, 2015 om 09:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

We wachten een reactie van TS maar even af.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer