door witteke Nov 3, 2023 om 12:26
Voeding & gezondheid

Https://<a href="//pgb-huishoudelijkehulp.nl/in/roosteren" target="_blank">www.pgb-huishoudelijkehulp.nl/in/roosteren</a>

Is iemand hiermee bekend??of is dat weer zo een louche ding?
Je vind namelijk bijna niemand die via pgb in het huishouden wil komen helpen

1098 4 Rapporteer
marita5
door marita5 - Nov 3, 2023 om 12:42
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Witteke ,

Een PGB-huishoudelijke hulp voor al het werk in uw huishouden

U bent op zoek naar een PGB-hulp voor in uw huishouden? Wij staan voor u klaar! Een PGB-hulp zoeken via ons levert u vele voordelen op. Zo weet u van tevoren precies hoeveel u betaalt; bij ons betaalt u de hulp slechts € 14,50 per uur. Daarnaast sluit u een schoonmaakabonnement af voor € 14,95 per maand. Dit is een jaarabonnent. Na één jaar kunt u het maandelijks opzeggen.

De voorwaarden ,

https://www.pgb-huishoudelijkehulp.nl/voorwaarden

Lees ook deze informatie eens door ,

https://www.pgb.nl/pgb/keuze-pgb/

sira
door sira - Nov 3, 2023 om 12:48
2362 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb hier geen ervaring mee en kan dus ook niet zeggen of dit louche is of niet, maar misschien kunt u contact opnemen met uw gemeente en vragen of zij bekend zijn c.q. ervaring hebben met deze instelling.

wi
door witteke - Nov 3, 2023 om 13:37
58 Antwoorden / 13 Vragen

https://www.pgb-huishoudelijkehulp.nl/in/roosteren
Sorry,zo moest het zijn
Dank je jongens,maar de gemeente weet het ook niet,en hebben ook niemand
Maar zo als ik het lees,zit ik er ook voor een jaar aan vast als ze niemand vinden?

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 3, 2023 om 16:18
7211 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer  dit   stappenplan eens.