J. Schipper
door J. Schipper Aug 30, 2014 om 11:34
Voeding & gezondheid

kom ik van boeren laten af

Ik heb al heel lang heel veel last van boertjes laten. Voor het slapen gaan moet ik soms even rechtop zitten om een boer te laten ontsnappen. Ook in de nacht als ik even uit bed moet heb ik er last van. Vele malen op een dag. Ik schrok mijn eten niet, drink slokjes zonder in te ademen. Het begint gelijk al na mijn eerste kopje thee. Het lijken wel ontploffinkjes. Gelukkig kan ik mijn mond daarbij dichthouden. De dokter heeft Rennies of een ander merk tabletten geadviseerd, maar die helpen niet. Ik heb geen zuurbranden. Ik ervaar dit alles als heel hinderlijk. Heeft iemand advies?

3367 5 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 30, 2014 om 11:42
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Jaripam,
u kunt hier een antwoord kiezen.
KLIK
Vr. gr.

ge
door gerboe - Aug 30, 2014 om 13:05
806 Antwoorden / 0 Vragen

Uw huisarts zou u verder moeten helpen. Maar misschien zou u het, in overleg met uw arts, eens kunnen zoeken in uw ademhalingstechniek.

J. Schipper
door J. Schipper - Sep 5, 2014 om 12:44
64 Antwoorden / 30 Vragen

[quote=jaripam schreef op zaterdag 30 aug 2014, 11:34]Ik heb al heel lang heel veel last van boertjes laten. Voor het slapen gaan moet ik soms even rechtop zitten om een boer te laten ontsnappen. Ook in de nacht als ik even uit bed moet heb ik er last van. Vele malen op een dag. Ik schrok mijn eten niet, drink slokjes zonder in te ademen. Het begint gelijk al na mijn eerste kopje thee. Het lijken wel ontploffinkjes. Gelukkig kan ik mijn mond daarbij dichthouden. De dokter heeft Rennies of een ander merk tabletten geadviseerd, maar die helpen niet. Ik heb geen zuurbranden. Ik ervaar dit alles als heel hinderlijk. Heeft iemand advies?

J. Schipper
door J. Schipper - Sep 5, 2014 om 12:45
64 Antwoorden / 30 Vragen

[quote=sjoppie schreef op zaterdag 30 aug 2014, 11:42]Hallo Jaripam,
u kunt hier een antwoord kiezen.
KLIK
Vr. gr.

Dank voor je link, sjoppie. Ik heb er wat aan gehad. Gr. jaripam

J. Schipper
door J. Schipper - Sep 5, 2014 om 12:47
64 Antwoorden / 30 Vragen

[quote=gerboe schreef op zaterdag 30 aug 2014, 13:05]Uw huisarts zou u verder moeten helpen. Maar misschien zou u het, in overleg met uw arts, eens kunnen zoeken in uw ademhalingstechniek.

Dank voor je advies, gerboe. Dit heb ik ooit wel eens gedaan maar dat werkt helaas niet bij mij.
Evengoed dank hoor.
Gr. jaripam