jo
door josephine1981 Jun 26, 2015 om 16:09
Voeding & gezondheid

Oorstukjes van beter horen breken vaak

Hallo

Ik had een vraag. Mijn zoon maakt al jaren gebruik van gehoorapparaten. Deze hebben wij gekocht bij beter horen. De eerste gehoorapparaat bleek niet voldoende vochtbestendig te zijn en gingen vaak kapot. Na 1 jaar kregen wij via menzis al nieuwe gehoorapparaten vergoed en deze apparaten gaan goed. max 1 keer per 6 maand reparatie.

Maar nu mijn vraag. Sinds enkele weken gebruikt beter horen een nieuw materiaal voor de oorstukjes. Sinds dat deze wordt gebruikt zijn, zijn de oorstukjes al 3 keer gebroken. Eigen schuld zegt beter horen. Wij zeggen nee want immers voor het nieuwe materialen braken ze nooit dus dit ligt niet aan onze zoon. Zij halen nu van alles aan. Oa ook dat zijn gehoorapparaten sneller stuk gaan ( onze zoon zweet heel snel heel veel, dat is het probleem. Menzis vergoed ook altijd zonder problemen de reparatie die ongeveer 1 keer per 6 maand nodig is) .

Ze zeggen dat onze zoon schuldig eraan is en wij moeten nu gaan beten ( € 65,- per oorstukje) . Dat weiger is dus, want immers ze breken pas sinds het nieuwe materiaal en niet daarvoor ! .
Zij zeggen nu, als het materiaal is dan hadden wij meer klachten moeten hebben en het is alleen bij jullie.

Zijn er meer mensen met klachten over de nieuwe oorstukjes van beter horen ?

3286 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 26, 2015 om 16:25
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Geen mens is hetzelfde en uw zoon kan er ook niets aan doen dat hij zoveel transpireert. Duidelijk is in ieder geval dat hij niet door kan gaan met deze gehoorapparaatjes met het nieuwe materiaal.
Het komt bovendien op mij over dat Beter Horen u nogal onvriendelijk te woord staat, maar dat kan door uw manier van opschrijven komen.

Ik denk dat u het beste contact op kunt nemen met Menzis en daar dit verhaal voorleggen. Misschien is er nog een andere audioloog die onder contract bij Menzis staat en die wel voor passende gehoorapparaten kan zorgen.
Waarschijnlijk is dit het handigst om dit via een contactformulier te doen. Speciale gevallen, daar heeft een telefonische klantenservice meestal geen kaas van gegeten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer