jo
door joylin11 Feb 26, 2015 om 20:45
Voeding & gezondheid

Revitive terusturen

Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

Groetjes:Joylin.

1117 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 21:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hun site is die niet goed geld terug aktie alleen van toepassing als dat ding telefonisch is aangekocht bij dat gratis telefoonnummer.

Klik hier

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:05
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bedoelt ik dit klik hier contactformulier? U moet wel die vreemde letters ook invullen.
Probeer het anders eens met een andere browser.
Mocht u IE gebruiken reset die browser dan eens.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Bedoelt ik = bedoelt u

tijger1
door tijger1 - Feb 26, 2015 om 21:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Andere link.


Staat rechts in kleine letters.

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Niet goed geld terug geldt ook voor alle deelnemende winkels: klik hier.
Als u onder die tekst op de groene balk klikt krijgt u een pdf met de voorwaarden over terugzending e.d. klik hier (pdf).

aurora1
door aurora1 - Feb 26, 2015 om 21:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Oeps, ik had eerder de pagina moeten vernieuwen want toen ik mijn vorige reactie verzond stond de 2e reactie van @tijger1 er nog niet.

jh
door jhovadepova - Mar 9, 2015 om 16:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=joylin11 schreef op donderdag 26 feb 2015, 20:45]Ik ben voor een klant bezig om een probleem op te lossen.
Zij heeft een revitive circulationbooster bij ons gekocht tijdens een niet goed-geld terug aktieperiode van revitive.
De klant heeft het apparaat teruggestuurd,maar heeft hier tot op heden nog niets van vernomen.
Ik probeer in contact te komen met deze firma,maar het telefoonnr op de site is niet meer in gebruik.
ook kan ik het mailformulier niet versturen.

Hoe kan ik deze klant helpen,het zijn oudere mensen en het gaat om een bedrag van €299,00.

Groetjes:Joylin.

Puntje 1: Jij bent als verkoper verantwoordelijk voor de spullen die je verkoopt. Daar moet jij die oude mensen niet voor op laten draaien.
Puntje 2 : Hopelijk heb je wat aan de linken van de vorige schrijvers.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer